سیاسی

قالیباف: با پیروی از منطق عاشورا در برابر بزرگترین دشمنان بشریت ایستاده‌ایم

جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۳ قالیباف: با پیروی از منطق عاشورا در برابر بزرگترین دشمنان بشریت ایستاده‌ایم

رئیس مجلس در پیامی به مناسبت ماه محرم نوشت: ما با پیروی از منطق عاشورا، انقلاب کردیم، با تأسی به سید الشهدا در برابر بزرگترین دشمنانِ بشریت ایستاده‌ایم و از آب و خاک خود دفاع کرده‌ایم.

قالیباف: با پیروی از منطق عاشورا در برابر بزرگترین دشمنان بشریت ایستاده‌ایم

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز ماه محرم نوشت: «در آستانه ورود به محرم، دل‌های عاشقان سیدالشهدا، بی تاب عزاداری بر داغ خاندان ولایت است. معجزه تاریخی عاشورا نه تنها جدا کننده‌ ابدی جریان حق و باطل از یکدیگر است بلکه به تمامی مظلومان و محرومان و مستضعفان جهان نوید دهندۀ این پیام والاست که پیروزی از آن آنهاست. منطق باور به سنت های الهی برترین راه شکست دادن مستکبران جهان و قوی شدن محرومان است.
از آن روز که سرِ مبارک حسین بن علی علیه السلام، نماد حقیقت در تاریخ زندگی بشر، بر سَرِ نیزه رفته است و از آن روز که کودکان تشنه‌لب، همراه با بانوی مقاومت حضرت زینب کبری سلام الله علیها، در بیابان به دنبال عموها و برادران خود می‌گشتند و به جای آب، تازیانه می‌خوردند، دلهای عاشقان سیدالشهدا در تب و تابی ابدی است و هیچگاه آتشِ این این داغ در دلهای مومنان خاموش نشده است.
ما با پیروی از منطق عاشورا، انقلاب کردیم، با تأسی به سید الشهدا در برابر بزرگترین دشمنانِ بشریت ایستاده‌ایم و از آب و خاک خود دفاع کرده‌ایم؛ پیروی از این خط تا همیشه ادامه خواهد داشت چون «ما ملت امام حسینیم».
مومنان تا امروز نشان‌ داده‌اند در رعایتِ پروتکل‌های بهداشتی، پیشتاز هستند و مطمئناً در اقامۀ عزای اباعبدالله نیز با رعایت همۀ پروتکل‌ها، حماسه‌ای دیگر در زنده نگاه داشتن منطق مقاومت و عزاداری بر مصیبت‌های خاندان کرامت برپا خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن