اقتصادی

قالیباف قول داده طرح گشایش اقتصادی به مجلس بیاید

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۵:۱۶ قالیباف قول داده طرح گشایش اقتصادی به مجلس بیاید

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به مخالفت رئیس قوه قضائیه با رسیدگی طرح گشایش اقتصادی در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: این طرح باید در مجلس بررسی شود و آقای قالیباف هم قول داده که این طرح به مجلس بیاید.

قالیباف قول داده طرح گشایش اقتصادی به مجلس بیاید

نصر الله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در واکنش به طرح پیشنهادی دولت برای گشایش اقتصادی (پیش فروش نفت با استفاده از اوراق سلف موازی نفتی) گفت: این طرح باید در مجلس بررسی شود و نمایندگان این موضوع را به آقای قالیباف هم انتقال داده‌اند و رئیس مجلس هم قول داده که این طرح به مجلس بیاید و در شورای سران سه قوه نهایی نشود.

وی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه برای بررسی طرح اوراق سلف نفتی در مجلس، عنوان کرد: آیت الله رئیسی هم در آخرین جلسه سران سه قوه بر این موضوع تاکید داشت که طرح‌هایی که امکان رسیدگی آن‌ها در مجلس وجود دارد به صورت دو یا سه فوریتی در مجلس طرح شوند و در شورای سران قوا رسیدگی نشوند.

پژمانفر در خصوص تبعات طرح فروش اوراق سلف نفتی نیز گفت: جزئیاتی که از طرح دولت منتشر شده است نشان می دهد که این طرح گشایشی را رقم نخواهد داد و مشکلات زیادی همچون مقروض شدن دولت بعد را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن