سیاسی

قالیباف: مهم‌ترین دغدغه سران قوا توجه به حل مشکلات مردم است

يکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۲۳:۳۲ قالیباف: مهم‌ترین دغدغه سران قوا توجه به حل مشکلات مردم است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوان در حوزه بازار ارز و مخصوصاً بورس و هدایت نقدینگی و سر و سامان دادن به بازار کالا حرکت های خوبی انجام داد، گفت: مهمترین دغدغه همه ما در سران قوا توجه به حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

قالیباف: مهم‌ترین دغدغه سران قوا توجه به حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه امروز در حاشیه جلسه مشترک سران قوا اظهار داشت: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در مجلس یازدهم اولین جلسه سران قوا در مورد مسائل مخصوصاً با اولویت مسائل اقتصادی کشور تشکیل شد که امروز دغدغه یکایک مردم ما هست؛‌ چه عزیزانی که مشکلات اقتصادی دارند مخصوصاً مردم مناطق محروم و چه آن بخش از عزیزانی که سربازان و مجاهدان عرصه تولید در کشور در حوزه صنعت و کشاورزی و تجارت و صادرات هستند.

وی افزود: این جلسه امروز تشکیل شد و الحمدالله هماهنگی و همدلی و همکاری خوبی در حوزه مسائل اقتصادی شکل گرفت؛ واقعیت امروز این است که مهمترین دغدغه همه ما در سران قوا توجه به حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف است.

قالیباف ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه انشاالله بتوانیم در حوزه بازار ارز و مخصوصاً بورس و هدایت نقدینگی و سر و سامان دادن به بازار کالا حرکت های خوبی انجام دهیم، خاطرنشان کرد: البته دولت محترم مسئولیت اجرایی این کار را دارد و بار سنگینی به دوش دولت و ریاست محترم جمهور است و حتماً ما هم در این فرصت پیش رو همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که حداقل سه صد روز پیش روی ما است و در این فرصت همه تلاش می‌کنیم که بتوانیم در این راه به دولت کمک کنیم که بتواند به تصمیماتی که برای سر و سامان دادن به مسائل اقتصادی و کاهش مشکلات اقتصادی مردم داده گام بردارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت موضوعات منطقه‌ای بود تصریح کرد: واقعیت این است که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به صورت اجباری به دنبال عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه خلیج فارس است و این‌ها حتماً باعث ناامنی خواهد شد و حتماً به دنبال شیطنت خواهند بود. این مسائل هم مورد بحث قرار گرفت و انشاالله در این مسیر هم دقت لازم و تصمیمات خوبی صحبت شد.

قالیباف در پایان تاکید کرد: انشاالله این جلسات ادامه پیدا کند و حتماً هم ادامه خواهد کرد و آثار و برکات برای ملت عزیزمان خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن