سیاسی

قالیباف: نشستن تا زمان لغو تحریم‌ها راهکار کارگشا نیست

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ – ۰۸:۳۴ قالیباف: نشستن تا زمان لغو تحریم‌ها راهکار کارگشا نیست

رئیس مجلس گفت: برای برداشتن بار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها باید راهکارهای متفاوت داشته باشیم، نشستن و دست روی دست گذاشتن تا زمان لغو خوش‌بینانه تحریم‌ها راهکار کارگشا نیست.

قالیباف: نشستن تا زمان لغو تحریم‌ها راهکار کارگشا نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 5 آذر 99) با اشاره به نشست روز گذشته شورای اقتصادی سران سه قوه در محضر رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی نکات مهمی را در خصوص اداره اقتصادی کشور بیان فرمودند و نقشه راه هر سه قوه را در مواجهه با مشکلات اقتصادی ترسیم کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای برداشتن بار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها باید راهکارهای متفاوت داشته باشیم. نشستن و دست روی دست گذاشتن تا زمان لغو خوش‌بینانه تحریم‌ها راهکار کارگشا در این باره نیست.

وی افزود: آنچه که باید برای رفع تحریم‌ها انجام شود و تلاشی که باید در عرصه دیپلماسی صورت گیرد، شرایط خود را دارد که پیش از این هم گفته شده است.

قالیباف خاطرنشان کرد: امروز راهکار اصلی ما خنثی‌سازی تحریم‌هاست که باید با همت و تلاش و شجاعت آن را به مرحله انجام برسانیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای عبور از تحریم‌ها باید تک تک مردم ایران را قوی کنیم و همان طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند با بی‌اثر کردن تحریم‌هاست که می‌توان رفع تحریم‌ را نیز رقم زد.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن