سیاسی

قدردانی از جان‌فشانی‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا

شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۶ قدردانی از جان‌فشانی‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا

عضو هیأت رئیسه مجلس در دیدار با رئیس و کادر درمان یکی از بیمارستان‌های استان اصفهان، از مجاهدت‌های این نیروهای خدوم در حوزه سلامت و درمان تشکر و قدردانی کرد.

قدردانی از جان‌فشانی‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس و کادر درمان بیمارستان شفاء شهر کلیشاد و سودرجان اظهار داشت: با تمام وجود از رزمندگان خط مقدم سلامت کل کشور به ویژه کادر درمان خدوم بیمارستان شفاء که 9 ماه است به مانند رزمندگان خط مقدم در دفاع مقدس که در مقابل توپ، تانک، فشنگ و موشک های دشمن سینه سپر کرده و از جان شان گذشتند، برای نجات جان مردم از شر ویروس کرونا تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرده و اگر کوتاهی از جانب من و یا کسانی در این زمینه وجود دارد عاجزانه عذر خواهی می کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ویروس باعث شده در چند ماه گذشته در کنار مردمی که جان خود را از دست داده اند تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و کادر زحمتکش بیمارستان ها نیز جان خود را از دست داده و به شهادت برسند که حقیقتا زبان از بیان این همه رشادت ناتوان است و اجر این ایثار را فقط خداوند می تواند بدهد.

وی در ادامه با شنیدن مشکلات بیمارستان شفاء از زبان مدیریت و کادر درمان اظهار داشت: بیمارستان های شهرستان فلاورجان همواره با مشکلاتی روبرو بوده ولی گاهی برخی صحبت ها به صورت هدفمند به جهت تخریب و تشویش اذهان عمومی پخش می شود که مایه ناراحت و نگرانی است؛ مثلا چندی قبل شایعه شد که به دستور نماینده دستگاه ام آر آی بیمارستان کلیشاد و سودرجان به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شده، در حالی که اصلا در شهرستان ما چنین دستگاهی اصلا وجود ندارد.

موسوی لارگانی در تکمیل این صحبت اضافه کرد: گاهی در خصوص مسائل تخصصی بیمارستان ها چنین اظهاراتی می شود و می گویند فلان بخش از بیمارستان گرفته شد و به جای دیگر منتقل شد که این مساله نه در حیطه اختیارات من است و نه تا کنون بنده در این زمینه ها دخالتی داشته ام.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که بسیاری از مشکلات بیمارستان ها و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فلاورجان را پیگیر کرده و به اطلاع وزیر بهداشت رسانده است افزود: باید بدانیم چقدر از قول های وزیر محقق شده و یا چه میزان از بودجه ای که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا برداشت و به استان داده شده است، به شهرستان فلاورجان تخصیص داده شده تا بتوانیم نسبت به ما بقی آن از شخص دکتر نمکی پیگیری بکنیم.

وی با اشاره به اینکه در دوره اول نمایندگی اش این بیمارستان تبدیل به مخروبه شده بود و حتی در صحبت با وزیر راه و شهرسازی وقت به وی اعلام شده بود که بیمارستان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان واگذار شده، تاکید کرد: پس از مخالفت با این انتقال مدیریت، بیش از 16 میلیارد ریال در دو نوبت برای بازسازی بیمارستان اعتبار جذب شهرستان کردیم.

موسوی لارگانی در تکمیل صحبت خود افزود: بیمارستان کمبود دارد اما طبق گفته وزیر بهداشت قبلی در زمان افتتاح، این بیمارستان از لحاظ سازه و معماری جز بیمارستان های برتر استان بوده و اگر خوب مدیریت می شد امروز می توانست پذیرای بیماران شهرستان های اطراف و حتی سرریز برخی از بیمارستان های مرکز استان نیز باشد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حتی طرحی داده شده بود که دو طبقه این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شده و در جذب توریست سلامت و درمان در آن فعالیت شود که همه این موارد فقط در حد حرف مانده است.

در ابتدای این دیدار بهشتیان نژاد رییس جدید بیمارستان شفاء کلیشاد و سودرجان در خصوص وضعیت این بیمارستان و نیز مشکلات آن گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن