سیاسی

قرائت گزارش کمیسیون صنایع درباره طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در مجلس

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۵ قرائت گزارش کمیسیون صنایع درباره طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در مجلس

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گزارش این کمیسیون در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار را در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) قرائت کرد.

قرائت گزارش کمیسیون صنایع درباره طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد در مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 23 دی) گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌ای تنظیم بازار را قرائت کرد.

وی در توضیحات خود افزود: این طرح که به کمیسیون صنایع و معادن ارجاع شده است مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفته و مذاکرات متعددی با حضور نمایندگان، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها، کارشناسان بخش‌های مختلف دولت و بخش خصوصی صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد:‌ بعد از بحث‌های متعدد در کمیسیون صنایع و معدن مجلس در تاریخ 11 آبان سال 99 با اصلاحاتی در عنوان و طرح به تصویب رسید و گزارش آن طبق قانون آئین‌نامه داخلی مجلس تقدیم هیأت رئیسه شده است.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن