اجتماعی

قطعی آب و برق بسیاری از تأسیسات گردشگری/ مشکل برقراری مستمری بیمه بیکاری

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۳ قطعی آب و برق بسیاری از تأسیسات گردشگری/ مشکل برقراری مستمری بیمه بیکاری

رئیس جامعه هتل‌داران کشور با اشاره به ایجاد مشکل در برقراری مستمری بیمه بیکاری کارکنان هتل‌ها و مراکز گردشگری کشور، گفت: بسیاری از مراکز گردشگری گرفتار قطعی برق و آب شده‌اند.

قطعی آب و برق بسیاری از تأسیسات گردشگری/ مشکل برقراری مستمری بیمه بیکاری

جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌ درباره وضعیت هتل‌های پایتخت در موج سوم کرونا اظهار داشت: قبل از آغاز موج سوم و در شهریور آمار سفرها در کشور افزایش یافت و بر همین اساس میزان استفاده از هتل در شهرهای شمالی و کیش بیشتر شد.

وی گفت: میانگین کشوری ضریب اشغال هتل‌ها کمتر از 5 درصد است که در شهریور این آمار به 15 تا 20 درصد رسید.

حمزه‌زاده ادامه داد: کارکنان هتل‌ها و مراکز اقامتی کشور در برقراری مستمری بیمه بیکاری دچار مشکلات فراوان شده‌اند و علی‌رغم قوانین و دستورالعمل‌های موجود، جهت حمایت همه‌جانبه از این افراد، سازمان تأمین اجتماعی از برقراری مستمری ایام بیکاری این افراد با وجود دریافت حق بیمه‌های مستمر خودداری کرده است.

رئیس جامعه هتلداران کشور ادامه داد: پیگیری‌های جامعه هتلداران در این زمینه تاکنون چندان نتیجه نداشته و از مسؤولین درخواست داریم تصمیمات عاجل را در این زمینه اتخاذ کنند.

وی گفت: همچنین فشارها برای دریافت بدهی‌های تعرفه آب و برق تأسیسات گردشگری و هتل‌ها افزایش یافته به طوری که حتی اگر فقط یک‌روز از زمان پرداخت بگذرد، برق و حتی آب تأسیسات گردشگری قطع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن