اقتصادی

قطع شدن دست دلالان با تصویب طرح تحول در صنعت و بازار خودرو

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۴ قطع شدن دست دلالان با تصویب طرح تحول در صنعت و بازار خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه باید سازوکاری باشد که خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی برسد، گفت: طرح تحول در صنعت و بازار خودرو دست واسطه را قطع خواهد کرد و قیمت را تعدیل می‌کند.

قطع شدن دست دلالان با تصویب طرح تحول در صنعت و بازار خودرو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طرح تحول در صنعت و بازار خودرو که توسط جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محوریت روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تهیه شده است، در تاریخ 21 شهریورماه در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

ایزدخواه در گفت‌وگو با برنامه «دوباره صبح» رادیو اقتصاد درباره جزئیات این طرح گفت: اولین مسئله‌ای که کمیسیون صنایع مجلس روی آن دست گذاشته است و حتی قبل از شروع به کار مجلس جلساتی درباره آن برگزار شد، بحث خودرو است. طرحی را تهیه کرده‌ایم که نزدیک به ۲۰ ماده دارد و سعی ما بر این است که هم بحث توزیع و هم قیمت گذاری و کیفیت خودرو را با هم سنجیده و مشکلات را تا حد زیاد مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: برای نگارش این طرح نظرات خودروسازان، منتقدین و نخبگان را به صورت کارشناسی دریافت کرده‌ایم و امیدواریم قیمت خودرو را تا حد خوبی اصلاح کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو بخاطر مشکل در روش عرضه است، اظهار داشت: باید سازوکاری باشد که خودرو به دست مصرف‌کننده واقعی برسد، ما در کمیسیون صنایع این مورد را در نظر گرفته‌ایم و طرح پیش‌رو دست واسطه را قطع خواهد کرد و قیمت را تعدیل می‌کند.

صوت این اظهارات ایزدخواه در ادامه آمده است:

به گزارش فارس، امروز ساعت 14 هم نشست رونمایی از طرح تحول صنعت خودرو با حضور روح الله ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از پژوهشگران صنعت خودرو در سالن آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن