اقتصادی

قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟+جدول

دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۲ قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟+جدول

در حالی که در مردادماه پارسال، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در اکثر مناطق 22 گانه تهران تک رقمی یعنی زیر 10 میلیون تومان بود، در مردادماه امسال صرفا متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در یکی از مناطق تهران همچنان تک رقمی است.

قیمت هر متر مربع مسکن در کدام مناطق تهران همچنان تک رقمی است؟+جدول

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در ماه های اخیر قیمت مسکن در تهران، به شدت افزایش یافت که فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد کرد.

براساس آخرین گزارش بانک مرکزی، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران در مردادماه امسال 23 میلیون و 110 هزار تومان بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب معادل 10.5 و 77.4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

با توجه به همین موضوع، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در تهران در اکثر مناطق تهران که در مردادماه پارسال تک رقمی بود، در مردادماه امسال دورقمی یعنی بالای 10 میلیون تومان شده اند.

براساس آمارهای بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در اکثر مناطق تهران (12 منطقه) در مردادماه 98 تک رقمی بودند. این مناطق عبارت بودند از: مناطق 9 تا 12 و مناطق 14 تا 21.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در مناطق مذکور بین 6 میلیون و 263 هزار تومان تا 9 میلیون و 785 هزار تومان بود.

با این وجود، آخرین آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد که در مردادماه امسال، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن صرفا در یکی از مناطق تهران یعنی منطقه 18 که شامل محله هایی مثل یافت آباد و شهرک ولیعصر می شود، همچنان تک رقمی است.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هر متر مربع مسکن در منطقه 18 تهران در مردادماه 99 حدود 9 میلیون و 746 هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن