سیاسی

لزوم حذف رانت‌خواران از بورس و پس دادن اصل دارایی‌های مردم

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۹ لزوم حذف رانت‌خواران از بورس و پس دادن اصل دارایی‌های مردم

نماینده ارومیه در مجلس گفت: مردم اصل دارایی‌ها خود را از بورس می‌خواهند و حتی درخواست سود هم ندارند؛ اگر رانتی وجود دارد باید از سوی مسئولان نظارت شود.

لزوم حذف رانت‌خواران از بورس و پس دادن اصل دارایی‌های مردم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: مشکل مسکن، خدمات عمومی و اسناد مالکیت صدها هزار نفر شهروند ارومیه‌ای را حل کنید در حالی که تاکنون اجازه داده‌اید مشکل مناطق مختلف افزوده شود.

وی در تذکر دیگری خطاب به خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ماندن 700 هزار تن سیب باغداران در سردخانه‌ها افزود: فروش این محصول به شمارش افتاده و باید هر چه سریعتر این موضوع حل شود تا هزار تن سیب جلوی مجلس و وزارتخانه‌ها ریخته نشود.

نماینده ارومیه در مجلس در تذکر دیگری خطاب به دولت خاطرنشان کرد: مردم اصل مال خود را از بورس می‌خواهند و حتی درخواست سود هم ندارند؛ اگر رانتی در این حوزه وجود دارد باید از سوی مسئولان نظارت شود تا مردم بتوانند به اموال خود برسند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن