سیاسی

لزوم ساماندهی بخش تعاون برای ایفای نقش 25 درصدی در اقتصاد

سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۴ لزوم ساماندهی بخش تعاون برای ایفای نقش 25 درصدی در اقتصاد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی بخش تعاون برای ایفای نقش 25 درصدی در اقتصاد گفت: این کمیسیون آمادگی دارد که موانع بخش تعاون کشور را رفع کند.

لزوم ساماندهی بخش تعاون برای ایفای نقش 25 درصدی در اقتصاد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عزت‌الله اکبری‌ تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 25 شهریور) با اشاره به حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این وزارتخانه بسیار مهم است که در حوزه تامین اجتماعی، کارهای مهمی را بر عهده دارد.

وی افزود:اگر تعاون ساماندهی شود و بتواند ماموریت که قانون اساسی بر عهده آن گذاشته عملیاتی کند می‌تواند حداقل 25 درصد از اقتصاد کشور را بر عهده بگیرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به گزارش وزیر تعاون خاطرنشان کرد: این گزارش خوب، عالمانه و با چشم اندازی خوبی بود که این حرف را به عنوان یک کارشناس می‌گویم.

تالارپشتی گفت:‌ با شناختی که من از این وزارتخانه داشتم خیلی نسبت به اقدامات وزارت کار تعاون و رفاه خوشبین نبودم ولی با گزارشی که شریعتمداری و معاونین وی در کمیسیون صنایع ارائه کردند این گزارش را خوب دیده و چشم انداز خوبی برای آن ترسیم شده بود.

وی افزود:‌کمیسیون صنایع مصمم است و به وی پیشنهاد کردیم هر کجا با موانع قانونی و دیگر موانع مواجه شدید مجلس این آمادگی را دارد تا موانع را سریع‌تر برطرف کند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن