اقتصادی

لغو محدودیت ترافیکی هراز و کندوان‌/تردد روان در آزادراه تهران-شمال و ترافیک در هراز

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ – ۰۷:۲۹ لغو محدودیت ترافیکی هراز و کندوان‌/تردد روان در آزادراه تهران-شمال و ترافیک در هراز

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: پیش از این مقرر بود از ظهر امروز محورهای هراز و کندوان یک طرفه شود، اما به دلیل وضعیت عادی ترافیک، این محدودیت ترافیکی لغو شد.

لغو محدودیت ترافیکی هراز و کندوان‌/تردد روان در آزادراه تهران-شمال و ترافیک در هراز

علی اکبر آشوری در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره بروز‌ آتش‌سوز‌ی در برخی مناطق جنگل‌های گیلان و وضعیت محور آستارا-اردبیل بیان کرد: این محور باز‌ است و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: پیش از این مقرر بود در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 امروز یکشنبه 28 دی تا ساعت 2 روز دوشنبه 29 دی از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد و در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز تا ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع شود اما به دلیل کاهش حجم تردد خودرو در محورها و وضعیت عادی ترافیک، این محدودیت لغو شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: پیش از این هم اعلام شده بود که اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها با هماهنگی لغو می‌شود.

آشوری بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر ‌رفت و برگشت‌ محدوده‌های مشاء و پلور سنگین است.

وی همچنین از تردد روان در محورهای چالوس‌، فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت خبر داد.
مدیر مرکز مدیریت راه‌ها در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در محور کندوان بارش برف و باران و در محورهای هراز‌، فیروزکوه، آزادراه‌ تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت مداخلات جوی خاصی نداریم.
آشوری همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-فشم و بالعکس در برخی از مقاطع خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن