سیاسی

لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا تغییر کرد

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۶:۱۵ لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا تغییر کرد

دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه از تغییر لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا خبر داد.

لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا تغییر کرد

محمدحسین عطایی دولت‌آبادی دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از تغییر لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا- اسکاتلند خبر داد و گفت: چند ماه پیش پروژه مشترکی بین مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا آغاز شد. این پروژه هم جنبه علمی دارد هم جنبه فرهنگی و اسلامی و در آخرین مراحل قرار دارد.

وی افزود: ما یقین داریم این پروژه باعث افتخار همه اعضای حال و سابق این تشکل خواهد بود و جا دارد از همه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا و به ویژه از آقای شهاب الدین زینی اصلانی دبیر آن انجمن جهت همکاری در برنامه های مختلف این دوره و همکاری در پروژه مذکور و طراحی لوگو جدید انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا تشکر کنم.

دولت آبادی تصریح کرد: نهایتاً با توجه به تغییر لوگوی انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا، کلیه مکاتبات، تبلیغات و برنامه‌های این انجمن از امروز با این لوگوی جدید انجام خواهد شد.

شهاب الدین زینی اصلانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا هم در باره طراحی لگوی جدید انجمن گفت: در طراحی لوگو چند موضوع لحاظ شده است، اول اینکه خیلی نمی‌خواستیم از لوگوی اتحادیه فاصله بگیریم تا به نوعی نشان دهیم که جزوی از مجموعه اتحادیه هستیم. که حفظ دایره ها و کلیت فرم داخل دایره بدین منظور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در طراحی فرم داخلی هم سه موضوع با هم آمده است، اول استفاده از نماد و نشانه اسکاتلند که همان گل خار ( thistle) است که این بصورت انتزاعی در لوگو لحاظ شده و در حالت کلی هم شبیه پرنده ای با دوبال به مرکزیت الله است. دو بال علم و اخلاق. بخصوص در بخش تشدید و برگ های کناری که بنوعی نشانگر لوگوی اتحادیه هم است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: مرکزیت کار هم همان الله است که هویت اسلامی مجموعه را نشان می دهد و خود فلسفه ای است از اینکه تمام جهان بر گِرد الله می‌چرخد. الله در مرکز و دایره به مثابه گردش و مجموعه جهان.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب چند سال پیش گفتند که فعالیت علمی مهمترین کار دانشجویان خارج از کشور است. برای همین استفاده از خودنویس به نماد علم و دانش و آیه « نون و القلم» در بالای لوگو بدین منظور تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن