اجتماعی

ماجرای تخریب یک پارک در میدان توحید/وضعیت نوسازی بافت فرسوده در پایتخت

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۳ ماجرای تخریب یک پارک در میدان توحید/وضعیت نوسازی بافت فرسوده در پایتخت

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران توضیحاتی درباره تخریب یک پارک در ضلع جنوب شرقی میدان توحید و وضعیت نوسازی بافت فرسوده پایتخت در سال 99 ارائه داد.

ماجرای تخریب یک پارک در میدان توحید/وضعیت نوسازی بافت فرسوده در پایتخت

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره تخریب پارک ضلع جنوب شرقی میدان توحید تهران اظهار داشت: زمین این پارک مالک خصوصی داشته که از مدیریت شهری شکایت کرده است.

وی افزود: شهردار منطقه مربوطه به دلیل شکایت مالک، محکوم شده است که البته دادگاه تجدیدنظر در حال برگزاری است.

وی افزود: تخریب پارک ضلع جنوبی شرقی میدان توحید تهران با حکم دادگاه اتفاق افتاده و مدیریت شهری به دنبال پیگیری این موضوع است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه درباره گزارش نوسازی بافت فرسوده در سال جاری اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا نیمه مرداد 616 پروانه ساختمانی در بافت فرسوده صادر شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، 900 مورد بود که امسال 32 درصد کاهش یافته است.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: در 5 ماهه امسال 1193 پلاک در بافت فرسوده پایتخت نوسازی شده که این آمار در مدت مشابه سال 98، یک‌هزار و 584 مورد بوده و امسال 25 درصد کاهش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده در بافت فرسوده از ابتدای فروردین تا نیمه مرداد 4 هزار و 355 مورد بوده که در مدت مشابه سال قبل 5 هزار و 667 مورد بود و این آمار نیز بیش از 23 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن