سیاسی

ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۲ ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس

رئیس مجلس در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل با دولت و حل اختلافات درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، روسای ۲ کمیسیون تخصصی مجلس را موظف کرد این مسئله را پیگیری و نتیجه را در اسرع وقت به وی و صحن مجلس گزارش کنند.

ماموریت قالیباف به روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و انرژی برای پیگیری حل اختلاف دولت و مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، درپی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حل اختلافات دولت و مجلس درباره یکی از مواد قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، محمد باقر قالیباف، مجتبی ذوالنوری و فریدون عباسی روئسای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی مجلس را مامور تعامل با دولت با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کرد.

رئیس مجلس از ذوالنوری و عباسی خواسته است، درباره اجرای ماده ۶ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها(مربوط به توقف اجرای پروتکل الحاقی)با جلب نظر اعضای دو کمیسیون و با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در تعامل با دولت از جمله، سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه، موضوع را به سرعت پیگیری کنند.

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد که‌ گزارش نتیجه این اقدامات و رایزنی‌ها در اسرع وقت به وی و صحن مجلس ارائه شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد که‌ ضرورت دارد دغدغه نمایندگان مردم در مجلس در اجرای کامل و دقیق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در صدر پیگیری ها و رایزنی ها قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن