سیاسی

مجاهدت‌های شهید فخری‌زاده در صنعت دفاعی و هسته‌ای ماندگار خواهد شد

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ – ۲۱:۲۴ مجاهدت‌های شهید فخری‌زاده در صنعت دفاعی و هسته‌ای ماندگار خواهد شد

نماینده اردبیل در مجلس گفت: بی شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرور انگیز شهید فخری زاده در حوزه جهادی چون صنعت دفاعی و هسته ای و اخیرا ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار خواهد بود.

مجاهدت‌های شهید فخری‌زاده در صنعت دفاعی و هسته‌ای ماندگار خواهد شد

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ملت شریف وجامعه علمی کشور بار دیگر داغدار دانشمندی شد که نشان از سخت کوشی و تلاش ایشان در راه رسیدن به حقیقت بود. شهید محسن فخری زاده، قدم در راهی گذاشته بود که پیش از این شهید بزرگوار، شهیدان احمدی روشن، علی‌محمدی و شهریاری و رضایی نژاد در این مسیر قدم گذاشته بودند.

وی افزود: بی شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرور انگیز شهید فخری زاده در حوزه جهادی چون صنعت دفاعی و هسته ای و اخیرا ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار خواهد بود و همانطور که مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شان اشاره فرمودند "تداوم این مسیر به جِدّ در دستور کار تربیت یافتگان علمی شهید بزرگوار قرار خواهد گرفت".

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ترور شهید فخری زاده نشان داد آنهاییکه چشم به برجام نافرجام دوخته اند و منتظر رفتن ترامپ هنوز هم دشمن خود را یا نشناخته اند و یا خود را به نا آگاهی زده اند. در صورتیکه مقام معظم رهبری از شهید بزرگوار فخری زاده به عنوان دانشمند برجسته هسته ای یاد می‌کنند سخنگوی انرژی اتمی کشور همزمان با ترور این شهید اعلام می‌دارد "هیچ دانشمند هسته ای ما مورد تهدید واقع نشده ".

وی در ادامه بیان کرد: صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و ظریف وزیر امورخارجه از عنوان کردن نام دانشمند هسته‌ای پرهیز کرده بیانیه وزارت خارجه نیز صرفا خواستار محکومیت این جنایت توسط کشورهای غربی شده است!

بدری خاطرنشان کرد: بدتر از همه روحانی که به بیماری شنبه بیداری! گرفتار شده است چنان در رفتن ترامپ و آمدن بایدن ذوق و شوق نشان می دهد که با تاخیر چندین ساعته در اعلام تسلیت از این دانشمند برجسته هسته ای به جملات کلی اشاره میکند که انتظار مردم از روحانی به عنوان رئیس جمهور یک کشور مقتدر ، موضع گیری از روی اقتدار است نه انفعال.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خاتمه مطرح کرد: مجموعه واکنش‌ها نشان می‌دهد گرایی که به دشمن داده می‌شود از همین داخلی‌های خود باخته و ناآگاه است که هنوز بر راهبرد شکست خورده سازش تاکید دارند. آنچه واضح است این است که راهبرد فعلی دولت، تصویری ضعیف از ایران را به دشمنان مخابره و آنها را در جنایت علیه مردم ایران ترغیب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن