ورزشی

مجرد: مدتها منتظر این اتفاق بودیم/ انتقام المپیک ریو را گرفتیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:30 منتشر شده در مورخ: 1400/05/02 شناسه خبر: 1753967 امیدوارم در بازی بعدی هم به پیروزی برسیم؛ مجرد: مدتها منتظر این اتفاق بودیم/ انتقام المپیک ریو را گرفتیم مجرد: مدتها منتظر این اتفاق بودیم/ انتقام المپیک ریو را گرفتیم سرعتی‌زن تیم ملی والیبال گفت: انتقام شکست تیم ملی در المپیک ریو را از لهستان گرفتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک 2020 توکیو به مصاف لهستان رفت و به برتری 3 بر 2 رسید.

این دو تیم در المپیک 2016 هم مقابل هم قرار گرفته بودند که لهستانی‌ها در دیداری جنجالی با نتیجه 3 بر 2 ایران را شکست دادند. علی‌اصغر مجرد، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال کشورمان در پایان این مسابقه اظهار داشت: ما مدت زمان زیادی منتظر این اتفاق بودیم. این بازی انتقام شکست‌ تیم ملی مقابل لهستان در المپیک ریو بود. وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی هم بتوانیم پرقدرت ظاهر شویم و بتوانیم به پیروزی برسیم. تیم ملی والیبال در دومین مسابقه خود روز دوشنبه، 4 مرداد ماه از ساعت 4:30 باید به مصاف ونزوئلا برود. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1753967 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن