سیاسی

مجلس به دنبال خلع ید مالکان هفت تپه است

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۵:۲۵ مجلس به دنبال خلع ید مالکان هفت تپه است

محبی نجم آبادی گفت: نمایندگان مجلس به خلع ید مالک فعلی هفت تپه فکر می‌کنند چرا که به هرحال حقوق کارگران و بیت المال در آن منطقه تضییع شده و رانتی در آنجا به وجود آمده است.

مجلس به دنبال خلع ید مالکان هفت تپه است

بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: نمایندگان مجلس با حساسیتی که به موضوع هفت تپه داشتند به این موضوع ورود کردند.

وی افزود: ما معتقدیم که در هفت تپه «حق» به صورت جدی تضییع شده و رانتی به صورت ویژه اتفاق افتاده است؛ حتی این افراد به تعهداتی که در اثر این رانت داشتند عمل نکردند و به شکل جدی به بیت المال و حقوق عمومی افراد تعرض شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: مساله‌ای که اخیرا مجلس را دل‌نگران کرده این است که متولیان امر دوباره به آن افراد که در این موضوع ذی نفع بودند، فرصت دادند تا به صورت تقسیطی دیون خود را پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان به خلع ید مالک فعلی هفت تپه فکر می‌کنند چرا که به هرحال حقوق کارگران و بیت المال در آن منطقه تضییع شده و رانتی در آنجا به وجود آمده است. افرادی که اهلیت و توان سرمایه گذاری را نداشتند و آدم های فنی نبودند چطور بر مسند شرکت هفت تپه تکیه زدند؟

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن