سیاسی

مجلس به وظیفه‌اش برای برخورد با وزیر اقتصاد به دلیل وضعیت بورس عمل کند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۲:۴۳ مجلس به وظیفه‌اش برای برخورد با وزیر اقتصاد به دلیل وضعیت بورس عمل کند

نماینده سبزوار در مجلس با اشاره به از دست رفتن سرمایه‌های مردم در بورس خطاب به هیأت رئیسه و نمایندگان گفت: وقت آزمون مجلس است و باید به وظیفه خود به منظور برخورد با وزیر اقتصاد اقدام کنیم.

مجلس به وظیفه‌اش برای برخورد با وزیر اقتصاد به دلیل وضعیت بورس عمل کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه اول بهمن) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خطاب به رئیبس جمهور و وزیر اقتصاد درباره بورس اظهار داشت: تا سرمایه مردم که به دعوت شما به بورس به طور کامل آب نرفته فکری عاجل برای آن کنید.

وی افزود: ضرورت دارد با متخصصان بورس و کسانی که با دخالت‌های نابجا بورس را دچار مشکل کردند، برخورد شود.

نماینده سبزوار در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر وقت آزمون مجلس است؛ این در حالی است که مردم از ما می پرسند اگر وزیر اقتصاد نمی‌تواند و نمی‌خواهد به وضعیت بورس سر و سامان دهد مجلس باید به وظیفه‌اش برای برخورد با وزیر اقتصاد عمل کند.

عنابستانی در تذکر دیگری خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی افزود: مشکل کمبود روغن همچنان باقی است؛ کمبود کود و توزیع نهادهای دامی مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی خطاب به رحمانی فضلی افزود: وزارت کشور مسئول امنیت کشور است و ناامنی در سبزوار بیداد می‌کند و در طول چند ماه گذشته حداقل 6 نفر در درگیری مسلحانه کشته شده‌اند، نیاز است در این رابطه تدابیری اتخاذ کنید تا مردم احساس ناامنی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن