سیاسی

مجلس عدم‌ عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می‌کند

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۸:۱۲ مجلس عدم‌ عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می‌کند

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار درباره عدم عرضه ETF دوم گفت: اظهارنظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من این موضوع را مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد.

مجلس عدم‌ عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می‌کند

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره عدم عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی، گفت: ابتدای صبح امروز خبر عدم‌ عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی‌سازی موجب افت نزولی در بازار بورس شد و سپس با اعلام این که خبر شایعه بوده است بار دیگر بازار تا حدودی به شرایط قبل بازگشت.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار، افزود: با اعلام رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی درباره عدم عرضه ETF دوم در ابتدای شهریور مجددا بازار بورس ارزش نزولی پیدا کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اظهار نظرات متعدد و متناقض می‌تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار این موضوع را مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد.

به گزارش فارس، از حدود یک هفته قبل خبر عرضه قطعی ETF دوم در روز دوم شهریور در بسیاری از رسانه‌های رسمی و غیررسمی باعث شد تا موجی از ورود نقدینگی به‌ سمت 4 سهم پالایشی (پالایشگاه‌های بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان) صورت گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن