اقتصادی

مجلس پشتیبان صنعتگران در جنگ اقتصادی است

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۴:۰۴ مجلس پشتیبان صنعتگران در جنگ اقتصادی است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت خودروسازی خزر بر حمایت مجلس شورای اسلامی از خودروسازی کشور در جهت توسعه محصولات جدید با اتکا به دانش ایرانی و تلاش برای جلب رضایت‌مندی مشتریان تاکید کرد.

مجلس پشتیبان صنعتگران در جنگ اقتصادی است

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس– کریمی فیروز جایی نماینده مردم بابل و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در بازدید از شرکت خودروسازی خزر گفت: مجلس شورای اسلامی حامی تولید و صنعتگران در این جنگ نابرابر اقتصادی است و خودروسازان کشور باید در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات خود گام‌های بیش‌تری بردارند.

وی با اشاره به این که صنعت خودرو، پیشران اقتصاد کشور است، خاطرنشان کرد: این صنعت برای مجلس شورای اسلامی از منظر اشتغال زایی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان و کاهش وابستگی‌ها مهم است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خودروسازی خزر گام‌های خوبی در جهش تولید و افزایش کیفی محصولات برداشته است که جای تقدیر دارد.

در خلال این بازدید، مهدی امینی مدیرعامل شرکت خودروسازی خزر گزارشی از برنامه‌های این شرکت در سال جاری ارایه کرد.
گفتنی است، در بازدید عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از شرکت خودروسازی خزر، فرماندار ویژه بابل، امام جمعه و بخشداران گتاب و بندپی شرقی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن