سیاسی

مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ ضربه‌زدن‌ به‌ ایران در دست اجرا دارند

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۸:۲۵ مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ ضربه‌زدن‌ به‌ ایران در دست اجرا دارند

مجمع جهانی بیداری اسلامی تصریح کرد:‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ ضربه‌زدن‌ به‌ ایران در دست اجرا دارد و یکی از این سناریوها حمله‌ به‌ مراکز هسته‌ای‌ و دفاعی‌ است‌ .

مجمع جهانی بیداری اسلامی: صهیونیست‌ها سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ ضربه‌زدن‌ به‌ ایران در دست اجرا دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی در پی اقدام خرابکارانه در سایت غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

رژیم‌ صهیونیستی مهمترین و بزرگ ترین تهدیدی است‌ که‌ منافع‌ و امنیت‌ جهان‌ اسلام‌ را در معرض‌ خطر قرار داده‌ و با در اختیار داشتن‌ سلاح های‌ کشتار جمعی‌ و هسته‌ای‌ و برخورداری از پیوندهای‌ بسیار عمیق‌ شبکه‌های‌ مالی‌ در کشورهای‌ توسعه‌ یافته‌ و نفوذ بر نظامهای‌سیاسی‌ این‌ کشورها، به‌ یکی‌ از مهمترین‌ منابع‌ تهدید اقتصادی‌ و نظامی‌ و به‌ تبع‌ آنها تهدیدهای‌ اجتماعی‌ علیه‌ امت اسلامی‌، مردم منطقه‌ و بلکه جهان تبدیل‌ شده‌ است‌.

اشغال‌ قدس‌ شریف‌ نخستین‌ قبله‌ مسلمانان‌، آوارگی‌ صدها هزار تن‌ از مسلمانان‌ فلسطین‌ و رجزخوانی های‌ پیاپی‌ سردمداران‌ رژیم‌ صهیونیستی‌ علیه‌ جهان‌ اسلام‌ و تهدید به تحقق رویای دستیابی به سرزمین های اسلامی از نیل‌ تا فرات‌، از جمله مواردی هستند که مبارزه‌ با آن را به یک وظیفه دینی و انسانی بدل نموده است.

انقلاب‌ اسلامی‌ با تاسی به اصول‌ عزت‌مندانه‌ اسلامی‌ و آیه‌ شریفه‌ «لن‌ یجعل‌ الله‌ للکافرین‌ علی‌المؤمنینن‌ سبیلا»،‌ مسلمانان‌ جهان‌ را به‌ بازگشت‌ به‌ اسلام‌ فرا خواند و از ایشان خواست تا نسبت‌ به‌ مهمترین‌ مسئله‌ جهان‌ اسلام‌ که‌ همان‌ اشغال‌ سرزمین‌ فلسطین‌ به‌ دست‌ نیروهای‌ بیگانه‌ است‌، بی‌اعتنا نباشند. مخالفت‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ پیامدهای‌ بسیار جدی‌ برای‌ رژیم‌صهیونیستی‌ دربرداشت‌. با سرنگونی‌ رژیم‌ شاه‌ در ایران‌ و روی‌ کار آمدن‌ نظام‌ اسلامی‌، اسرائیل‌ تنها متحد خود در منطقه‌ را از دست‌ داد و در مقابل موجب‌ شد تا روح‌ تازه‌ای‌ در کالبد جریان‌ مبارزه‌ با این‌ رژیم‌ دمیده‌ شود. بازگشت‌ مسلمانان‌ به‌ اصول‌ اسلامی‌ وضعیت‌ را به‌ شکلی‌ بنیادین ‌تغییر داده‌ است‌. در مورد فلسطینان‌ این‌ بازگشت‌ به‌ ظهور "انتفاضه‌" انجامید، انقلابی‌ که ‌رژیم‌ صهیونیستی‌ را با بن‌بست‌ جدی‌ در نحوه‌ تعاملاتش‌ با فلسطینان‌ قرار داد.

رژیم‌ صهیونیستی‌ به تبع آنچه از جمهوری اسلامی نسبت به خود متصور است سناریوهای‌ متعددی‌ جهت‌ مقابله‌ و ضربه‌زدن‌ به‌ این نظام مقدس طراحی‌ کرده و در دست اجرا دارد و یکی از این سناریوها حمله‌ اسرائیل‌ به‌ مراکز هسته‌ای‌ و دفاعی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ است‌ و تهدید مکرر ایران توسط مقامات‌ اسرائیلی، به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایرانی و … را در دستور کار داشته و دارد.

نمونه اخیر چنین اقدام بزدلانه و خبیثانه دشمنان راه حق را در خرابکاری سایت غنی سازی شهید احمدی روشن نطنز شاهد بودیم که شواهد اساسی آشکاری، دست داشتن و مسئولیت رژیم اسرائیل در این حمله تروریستی را نشان می دهد و نمونه دیگری از تروریسم است که توسط شنیع ترین رژیم تروریستی با هدف به خطر انداختن صلح و امنیت بین المللی، تهدید تمامیت سرزمینی، بی ثباتی منطقه و سد نمودن توسعه اقتصادی- اجتماعی ملت های مستقل برنامه ریزی، سازماندهی و تامین مالی شده است.

این عمل خرابکاری تداوم همان اقدامات تروریستی است که از یک دهه قبل با ترور چندین دانشمند هسته ای ایران در سال های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ آغاز شد، که مستلزم توجه مناسب از سوی جامعه بین المللی و سازمان های بین المللی مرتبط می باشد.

این رژیم علاوه بر تمامی جنایاتی که در دهه های گذشته مرتکب شده و کماکان می شود، نه تنها در اقدامات تروریستی علیه ایرانیان دخیل بوده، بلکه مستقیم و غیر مستقیم در ترور چندین شخصیت مسلمان و دانشمند دیگر در کشورهای مختلف نیز دست داشته است.

مجمع جهانی بیداری اسلامی قویاً خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز در ایران را محکوم کرده و بر حق ایران برای انجام هر اقدامی در جهت محافظت از تاسیسات خود و واکنش مناسب و مقتضی به این حرکت تروریستی و نیز برخورداری و توسعه صلح آمیز برنامه هسته‌‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، بهداشت، صنعت و تولید برق هسته ای تاکید می نماید و این اقدامات خرابکارانه نیز می‌بایست توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود.

در این میان امت اسلامی به ویژه ملت‌‌های منطقه باید با یکدیگر برای مقابله با زورگویی استعمارگران، زورمندان و سلطه گران همکاری کنند.

در پایان، مجمع جهانی بیداری اسلامی آماده است تا به تلاش‌ها و همکاری خود با علما، شخصیت‌ها و نخبگان کشورهای اسلامی ادامه دهد تا سایه شوم زورگویان و شیطان صفتان را از سر امت اسلامی کوتاه نموده و ارزش های ژرف و بلند اسلامی که همانا صلح، عدالت و کرامت انسانی است را در سراسر گیتی بگستراند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن