اقتصادی

محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان/ ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران

پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۳ محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان/ ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور فیروزکوه از بروز ترافیک سنگین در محور فشم- تهران خبر داد.

محدودیت تردد کامیون در محورهای هراز و کندوان/ ترافیک سنگین در جاده فشم- تهران

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیک راه‌ها بیان کرد:‌در حال حاضر در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند ترافیک نیمه سنگین است و در محورهای کندوان، هراز، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه قزوین- رشت دوربین‌های نظارت تصویری تردد روان نشان می‌دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم انجام سفر از سوی مردم توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری جدا پرهیز کنند تا شیوع کرونا کمتر شود.

* ترافیک سنگین در محور فشم- تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد در حال حاضر در آزادراه تهران- کرج،‌قزوین مقاطع ساسانی و پایانه شهید کلانتری ترافیک نیمه سنگین است و در محور فشم- تهران محدوده رودک شاهد ترافیک سنگین هستیم.

* بارش باران در برخی از جاده‌های سه استان شمالی کشور

محرابی‌نیا با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بیان کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، فیروزکوه و آزاد راه قزوین- رشت بارش باران گزارش شده است و در محور هراز و آزادراه تهران- شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

وی اظهار کرد: در حال حاضر محورهای شهداد- نهبندان، خرم‌آباد- پلدختر، قزوین- همدان، در کیلومتر 110 شمشک- دیزین و اولنگ به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها بیان کرد:‌البته محور فیروزکوه که به دلیل واژگونی کامیون در محدوده هرانده مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

* محدودیت تردد کامیون و موتورسیکلت در محورهای تهران- شمال

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز 19 مهر در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و جاده تهران- سمنان – مشهد ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور کندوان گفت: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کامیون از ساعت 6 امروز و دو روز آینده تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد در محور هراز ممنوع است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راهها گفت:‌در محور تهران- فیروزکوه- قائم‌شهر تردد تریلر و کامیون از ساعت 8 تا 24 فردا در مسیر شمال به جنوب ممنوع است و این محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین از ساعت 12 تا 24 امروز و فردا نیز اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن