اقتصادی

محدودیت تردد کامیون در هراز/ممنوعیت ورود و خروج در 5 استان تا ظهر 27 مهر ادامه دارد

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۳ محدودیت تردد کامیون در هراز/ممنوعیت ورود و خروج در 5 استان تا ظهر 27 مهر ادامه دارد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی تا ظهر روز یکشنبه 27 مهرماه ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون در هراز/ممنوعیت ورود و خروج در 5 استان تا ظهر 27 مهر ادامه دارد

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2200 سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* ممنوعیت ورود و خروج در 5 استان تا ظهر یکشنبه 27 مهر ادامه دارد

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا ظهر روز یکشنبه 27 مهرماه ورود و خروج از استان های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت نشان می‌دهد.

* کمترین تردد جاده بین ساعات 4 تا 5 صبح در 24 ساعت اخیر

آشوری اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2278 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 23.5 درصد کاهش دارد. در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* ادامه ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده های شمال تا ساعت 6 فردا

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز یکشنبه 27 مهر در جاده های کندوان، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 فردا

وی بیان کرد: در محور هراز تردد تریلرها ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز و فردا ممنوع می باشد.

‌* آزادراه‌ کرج-قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌ کشور در شبانه روز گذشته

آشوری اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-قزوین، آزادراه کرج-تهران و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

* انسداد پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک – دیزین، محور قزوین – همدان در کیلومتر 110، جاده شهداد – نهبندان و محور‌‌ خرم‌آباد – پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن