اجتماعی

محدودیت های کرونایی در پایتخت به ۲ هفته افزایش یابد

يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ – ۰۹:۴۱ محدودیت های کرونایی در پایتخت به ۲ هفته افزایش یابد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه محدودیت‌های یک هفته‌ای در پایتخت جهت مقابله با زنجیره کرونا تاثیر گذار نیست، گفت: محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ باید به دو هفته افزایش یابد.

محدودیت های کرونایی در پایتخت به ۲ هفته افزایش یابد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته بزرگداشت نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری دارد و باید کمک کنیم که مشکلات آنها در تامین زیر ساخت همچون تامین کلانتری‌ها برطرف شود و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نیروی انتظامی باشیم.

وی با اشاره به تعطیلات و محدودیت‌های یک هفته‌ای به دلیل شیوع کرونا در پایتخت گفت: محدودیت‌های یک هفته ای جهت مقابله با زنجیره کرونا جوابگو نیست چرا که به طور کلی زنجیره کرونا دو هفته‌ای است و من نفهمیدم چرا آقای زالی درخواست تعطیلات یک هفته ای برای تهران داشتند که از ایشان می‌خواهم، درخواست اضافه شدن یک هفته دیگر به محدودیت‌های پایتخت را مد نظر ارائه دهند.

هاشمی در مورد مشکلات کمبود حمل و نقل عمومی گفت: متاسفانه گاهی گروه‌های سیاسی از این مساله به عنوان یک موضوع تخریبی استفاده می‌کنند و آن را بی عرضگی شورای شهر و شهرداری در تامین حمل و نقل عمومی می‌دانند در حالی که مشکل از جای دیگر است و تجهیزات اتوبوس و واگن‌های مترو حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد آن از خارج از کشور تهیه می‌شود که تحریم‌ها در ایجاد مشکل در این زمینه تاثیرگذار بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر شما در مورد پیشنهاد افزایش ۲۵ درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی چیست؟ گفت: باید این موضوع در کمیسیون مربوطه بررسی شود و پس از آن اعضای شورا نظراتشان را اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن