سیاسی

محسن رضایی: آمران جنایت ترور شهید فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند

شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ – ۰۵:۵۴ محسن رضایی: آمران جنایت ترور شهید فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: آمران جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند که از خانه عنکبوت سست‌تر است.

محسن رضایی: آمران جنایت ترور شهید فخری‌زاده در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته‌اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در پی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام‌های تسلیتی صادر کردند.

بنا بر این گزارش، متن کامل پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

انالله و انا الیه راجعون

شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پی ترور مذبوحانه عوامل استکبار جهانی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

شهید بزرگوار ما از دانشمندان صنعت دفاعی کشور با سابقه موثر و طولانی در ارتقای توانایی های دفاعی کشور بوده و در این راه آثار و خدمات فراوانی از خود برجای گذاشته است.

شهادت این دانشمند گرانقدر را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران ، دوستان و همکاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با صدور پیامی شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ترور استاد برجسته دانشگاه و مدیر خدوم عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، دانشمند شهید محسن فخری زاده را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف و قهرمان ایران تبریک و تسلیت می گویم.

شهید فخری زاده نماد قدرت علمی ایران اسلامی بود که بدخواهان و دشمنان را از رشد خیره کننده علم و فناوری این مرزوبوم پرگهر به لرزه انداخته بود. هر شهیدی که بر زمین بیافتد، دهها قهرمان دیگر از این خاک برمی خیزند.

راه فخری زاده، طهرانی مقدم و قاسم سلیمانی ادامه دارد و جوانان عزیز ایران، در مسیر تداوم‌ موفقیت های علمی و فناوری گام برمی دارند و قله های عزت، سربلندی و قدرت را به زیر پا می آورند.

آمران این جنایت، در کاخ روسیاهی تاریخ نشسته اند که از خانه عنکبوت سست تر است.

خروش انقلابی ما به زودی آمران و عاملان این جنایت و تک تک آن تارنشینان روسیاه تاریخ را با سیلی انتقام سخت از سریر قدرت پایین می کشد و زلزال سهمگین و ابابیل فولادین اقتدار ملت ایران دیریازود بر آنها فرود خواهد آمد و به فضل الهی هیچ مانعی نخواهد توانست ملت عزیز و سربلند ایران را از راه رشد و تعالی و قوی شدن بازدارد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن