ورزشی

محمدنبی رضایی: تمام تلاشم را می کنم یک سهمیه دیگر برای قایقرانی ایران کسب کنم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1400/02/23 شناسه خبر: 1733712 محمدنبی رضایی: تمام تلاشم را می کنم یک سهمیه دیگر برای قایقرانی ایران کسب کنم محمدنبی رضایی: تمام تلاشم را می کنم یک سهمیه دیگر برای قایقرانی ایران کسب کنم ملی پوش کانو کانادایی ایران که قرار است در رقابت های روسیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند گفت: تمام تلاشم را می کنم تا نماینده شایسته ای باشم و به سهمیه المپیک برسم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدنبی رضایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایطش قبل از رقابت های انتخابی المپیک در روسیه اظهار کرد: در این مدت تمرینات خوبی داشتم و سعی کردم به مرز آمادگی مورد نظر برسم. زیر نظر ایمان پورعزیز مربی خوبم تمام آنچه لازم بود را انجام دادم و از شرایط راضی هستم و امیدوارم وضعیت مسابقه نیز به نحو مساعدی باشد تا نتیجه بگیرم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی در کانو کانادایی ادامه داد: رکوردهایی که ثبت کرده ام مناسب است و با شرایط مطلوب به روسیه می روم. به خوبی می دانم کارم بسیار دشوار است و باید با بهترین های جهان برای کسب سهمیه تلاش کنم و تمام توانم را خواهم گذاشت. امیدوارم بتوانم نتیجه بگیرم.
وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس دارد تا در میان بهترین های جهان به سهمیه المپیک برسد؟ تصریح کرد: در این رقابت ها همه قایقرانانی که به سهمیه نرسیده اند از سراسر جهان شرکت خواهند کرد و سطح مسابقه در اندازه رقابت های جهانی است. شاید خیلی از بهترین ها در رقابت های جهانی قبلی به المپیک رسیدند اما بازهم قایقرانان زیادی داریم که می خواهند در روسیه بلیت توکیو را بگیرند و قطعا کارم آسان نیست.
رضایی افزود: همانند هر ورزشکار دیگری تمام توانم را برای المپیکی شدن می گذارم. اکنون که قایقرانی ایران به دو سهمیه رسیده انگیزه ام بیشتر شده تا بتوانم این تعداد را افزایش دهم و نماینده شایسته ای برای کشورم باشم. تمام توانم را می گذارم تا در روسیه بهترین عملکردم را داشته باشم و با نتیجه ای مطلوب المپیکی شوم. خدا را شکر که شرایطم خوب است و امیدوارم.
ملی پوش کانو کانادایی ایران که در بخش تک نفره ۱۰۰۰ متر به دنبال سهمیه المپیک است، گفت: کار بسیار دشواری دارم و امیدوارم که موفق شوم. رسیدن به المپیک می تواند اتفاق بزرگی برای من باشد و می خواهم که امسال این اتفاق برایم بیفتد. من تلاشم را کرده ام و انشالله که روند مسابقه نیز خوب پیش برود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1733712 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن