ورزشی

محمدی: کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند/ فقط ایران و روسیه با ترکیب کامل در المپیک حضور دارند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:24 منتشر شده در مورخ: 1400/05/07 شناسه خبر: 1755241 هفت ماه است که در اردو هستیم محمدی: کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند/ فقط ایران و روسیه با ترکیب کامل در المپیک حضور دارند محمدی: کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند/ فقط ایران و روسیه با ترکیب کامل در المپیک حضور دارند مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما به اسم ایران به المپیک می‌رویم و فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای باشد، برای رقم زدن اتفاق خوب باید هرچه بیشتر به هم نزدیک شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در آستانه مسابقات نمایندگان کشتی کشورمان در المپیک توکیو اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود هفت ماه است که مداوم در اردو هستیم. کار بسیار سخت و تجربه جدیدی برای کادرفنی بود، البته این شرایط در همه دنیا حاکم است.

وی با تاکید بر سهمیه کامل کشتی آزاد گفت: در فقط دو کشور ایران و روسیه با سهمیه کامل در مسابقات المپیک حضور پیدا می‌کنند و این موضوع اتفاق خوبی برای کشتی آزاد ایران است. محمدی با اشاره به برنامه کشتی آزاد بیان کرد: در این مدت مسابقات آسیایی را هم پشت سر گذاشتیم. ما برای آمادگی کامل و حضوری موفق در المپیک بصورت روزشمار برنامه‌های مدونی را مکتوب کردیم و طبق همان پیش می‌رویم. مربی تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر این که کشتی آزاد و فرنگی با هم همدل و همراه هستند، افزود: ما به اسم ایران به المپیک می‌رویم و فرقی نمی‌کند چه رشته‌ای باشد. امیدوارم همه کاروان موفق باشند برای رقم زدن اتفاق خوب باید هرچه بیشتر به هم نزدیک شویم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1755241 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن