سیاسی

محمد: مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۲:۰۵ محمد: مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پدیده آقازاده‌ها، برادرها، فامیل‌ها و… همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند و مردم از انقلاب گلایه ندارند بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

محمد: مردم از انقلاب گلایه ندارند، از کارگزاران گلایه دارند

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس،سعید محمدکاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن تبریک روز قدس، اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب روز قدس را برای جهت دهی اهداف مسلمان در سراسر جهان نام گذاری کرده اند و شاهد برکات آن هستیم و ان شاءالله شاهد نابودی نظام سلطه باشیم.

وی افزود: در سوره هود از برقراری عدل گفته می شود چیزی که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد و امروز شاهد بی عدالتی آموزشی، بهداشت و سلامت، خصوصی سازی، تقسیم یارانه ها، مالیات ستانی هستیم و رانت های مختلف مردم را ناراحت و گلایه مند کرده است.

محمد ادامه داد: این روزها شاهد کوچک شدن سفره مردم در جامعه هستیم و مردم در حوزه های مختلف با مشکل مواجه هستند، خداوند در این آیه اشاره می‌کند که حکمران را موظف کرده است مراقب باشند، این فامیل بازی ها، رانت ها چیست چرا مراقبت نمی شود؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی کجاست؟ برخی از مسئولان فکر می‌کنند برتر هستند و مردم گلایه دارند.

وی افزود: پدیدهآقازادهها، برادرها، فامیل‌ها و… همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند و مردم از انقلاب گلایه ندارند بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می شوند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن