سیاسی

محمودی: غربی‌ها باید با عمل به تعهداتشان اعتماد سازی کنند

سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۰:۲۲ محمودی: غربی‌ها باید با عمل به تعهداتشان اعتماد سازی کنند

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: تجربه سال‌های اخیر به ویژه در برجام به ما ثابت کرد که به حرف‌ها و حتی امضاهای مقامات غربی نمی‌توان اعتماد داشت و آنها باید با عمل به تعهداتشان اعتمادسازی کنند.

محمودی: غربی‌ها باید با عمل به تعهداتشان اعتماد سازی کنند

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرا رسیدن موعد لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران گفت: این موضوع (لغو اجرای پروتکل الحاقی)‌ مصوبه مجلس است و باید اجرا شود و نمایندگان در مجلس از طرف مردم به این مصوبه رأی دادند و این خواست ملت است.

وی با اشاره به مسائل پیش آمده در روز گذشته درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مورد بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای کشورمان افزود:‌ دولت عنوان کرد که اقدامات صورت گرفته با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی بوده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس به دنبال تکصدایی مجلس و دولت است نه دو صدایی و بهتر این بود که قبل از انجام کارها، مجلس نیز در جریان امور از سوی دولت قرار می‌گرفت تا این ناهماهنگی که دیروز شاهد آن بودیم پیش نیاید.

محمودی اظهار داشت: قانون مصوب مجلس در باره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و ازسرگیری غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم در مسیر این قانون باعث شد تا آمریکا و غرب مواضع خصمانه خود علیه ایران را تعدیل کنند و این نشان می‌دهد که با دشمن باید با زبان اقتدار صحبت کرد.

وی افزود: ما باید بدانیم که هر چه در مقابل دشمن عقب بنشینیم دشمن پیشروی می‌کند پس بهترین کار ایستادگی و مقاومت است و تجربه بارها این را به ما ثابت کرده است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و غرب هیچ وقت قابل اعتماد نیستند و همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند هر گاه آنها به تعهداتشان در برجام عمل کنند ما نیز انجام تعهدات را از سر خواهیم گرفت.

محمودی در پایان گفت: تجربه سال‌های اخیر به ویژه در برجام به ما ثابت کرد که به حرف‌ها و حتی امضاهای مقامات غربی نمی‌توان اعتماد داشت و آنها باید با عمل به تعهداتشان اعتمادسازی کنند و لاغیر.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هفت گردون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن