سیاسی

محکومیت حمله تروریستی به مدرسه‌ای در کابل از سوی فراکسیون اهل سنت مجلس

پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۰۷:۵۴ محکومیت حمله تروریستی به مدرسه‌ای در کابل از سوی فراکسیون اهل سنت مجلس

اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به یک مدرسه در غرب کابل خاطرنشان کردند: کدام وجدان بیدار و کدام منطق هُشیار لحظه‌ای تواناییِ تصورِ حادثه انفجار در مقابل مدرسه‌ی دخترانه‌ی سیدالشهداء کابل را دارد؟

محکومیت حمله تروریستی به مدرسه‌ای در کابل از سوی فراکسیون اهل سنت مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به یک مدرسه در غرب کابل خاطرنشان کردند: کدام وجدان بیدار و کدام منطق هُشیار لحظه‌ای تواناییِ تصورِ حادثه انفجار در مقابل مدرسه‌ی دخترانه‌ی سیدالشهداء کابل را دارد؟

متن این اطلاعیه فراکسیون اهل سنت مجلس به شرح ذیل است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه‌ی تروریستی، دلخراش و وحشیانه‌ به شهادت رساندن کودکان معصوم و فرشتگان سرزمین افغانستان، توسط عده‌ای جنایت کار انسان‌نما، اشک در چشم ایرانیان و خون به دل انسانیت کرد.

کدام وجدان بیدار و کدام منطق هُشیار لحظه‌ای تواناییِ تصورِ حادثه انفجار در مقابل مدرسه‌ی دخترانه‌ سیدالشهداء کابل را دارد!

اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس یازدهم شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این حرکت تروریستی و جنایتکارانه با دلی مالامال از اندوه، این حادثه‌ی بهت‌آور و شنیع را به مردم شریف افغانستان و بالاخص، میهمانانِ عزیز آن دیار در ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان این اتفاق غم‌بار از خداوند متعال صبر و آرامش مسئلت می نماید.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن