اقتصادی

مخالفت 700 اقتصاددان با ریاست جمهوری دوباره ترامپ

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۴ مخالفت 700 اقتصاددان با ریاست جمهوری دوباره ترامپ

700 اقتصاد دان بین المللی که برخی از آنها حتی برنده جایزه نوبل اقتصاد شده اند با روی کار آمدن دوباره ترامپ مخالفت کردند.

مخالفت 700 اقتصاددان با ریاست جمهوری دوباره ترامپ

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از هیل، 700 اقتصاددان برجسته بین المللی که برخی از آنها حتی سابقه دریافت جایزه نوبل را در کارنامه خود دارند با روی کار آمدن دوباره دونالد ترامپ، به عنوان رئیس جمهور آمریکا، مخالفت کردند.

این کارشناسان طی نامه ای سرگشاده اعلام کردند که دونالد ترامپ فقط تنها در دوره حضور به عنوان رئیس جمهور آمریکا به شکل غیرقابل تصور آمریکا را به صورت منفی تحت تاثیر قرار داده و با هیچ کدام از تبعات این اقدامش روبرو نشده است.

آنها در این نامه دوره ریاست جمهوری ترامپ را حمله جدی به دموکراسی دانسته و گفته اند رویکرد وی در قبال همه گیری شیوع کرونا را در ارائه اطلاعات غلط عنوان کرده اند.

این کارشناسان می گویند که با همه این دلایل از رای دهندگان آمریکایی می خواهیم کاری را بکنند که دیگران از پس آن برنمی آیند و آن کار بازگرداندن دوباره دموکراسی با حذف ترامپ در انتخابات است.

این نامه توسط اقتصادانان برجسته ای نظیر پاول میلگرام، الیور هات، و آلوین راس که برنده نوبل اقتصاد نیز بوده اند، نوشته شده است.

البته طرفداران ترامپ می گویند که آنها در این نامه به جو بایدن، نامزد دموکرات، نپرداخته اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن