اجتماعی

مدارس از15 شهریور با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بازگشایی می شود

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۴ مدارس از15 شهریور با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بازگشایی می شود

مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس از15 شهریور با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بازگشایی می شود.

مدارس از15 شهریور با رعایت دستورالعملهای بهداشتی بازگشایی می شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، زهرا مظفر در نشست مشترک مسئولان آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد و رؤسای آموزش وپرورش 13 شهرستان ومنطقه استان افزود: کتابهای درسی تا هفته اول شهریور در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد ومدیران مدارس امکانات وتجهیزات برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی وضدعفونی کردن مدارس را انجام ومحتوای آموزشی تهیه وپس از بازگشایی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی گفت: تهیه اطلاعات شناسایی موقعیت دانش آموزان وتعیین زمینه آموزش وچگونگی استمرار انجام و باید به خانواده ها اطمینان داده شود که فعالیت مدرسه با رعایت موارد بهداشتی ودر کمال آرامش انجام می شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد وپاسخگویی به شکایات وزارت آموزش وپرورش افزود : تدریس مجازی از طریق شاد وآموزشهای تلویزیونی انجام وساعتهای آموزش هر درس در ابتدایی 25دقیقه ومتوسطه 35دقیقه ارائه می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کردند که : حضور وغیاب دانش آموزان روزانه انجام و کلاسهای مجازی نظر به برنامه درسی دانش آموزان در ساعات مشخص برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه معلمان با تلاش های وافر در جهاد علمی شرکت و در دوران تعطیلات کرونایی زیباترین جلوه های خدمت را خلق کردند گفت: بخش دوم ضرورت تحقق هدف در آموزشهای مجازی خانواده ها هستند که انتظار داریم مانند سال گذشته همکاری ومساعدت لازم را انجام دهند.

مظفر گفت:مدیران مدارس نقش اساسی واصلی در راهبری ومدیریت وبرنامه ریزی برای استمرار آموزش به کمک خانواده ها را برعهده دارند.

وی گفت مشارکت ادارات- نهادها و دستگاههای اجرایی و ظرفیت دهیاران – بخشداران و شوراهای اسلامی نقش مهمی در مساعدت و مشارکت برای بازگشایی مدارس دارند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خطاب به رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق گفت: استمرار نشست‌های پروژه مهر- برگزاری نشستهای شورای آموزش و پرورش و کیفی بخشی مصوبات برای بازگشای مدارس-نظارت مستمر وآماده سازی مدارس از مهمترین اولویتهای بازگشایی است.

وی گفت: ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم در مورد نحوه ارتباط مردم با اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات انجام شود.

انتهای پیام/

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن