سیاسی

مذاکره با بایدن !

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ – ۱۴:۱۳ مذاکره با بایدن !

آیا بایدن با ترامپ تفاوت دارد!؟ بایدن نیز همچون ترامپ و سایر روسای جمهور قبلی آمریکا سیاست‌های مشابه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند.

مذاکره با بایدن !

به گزارش خبرگزاری فارس- محمدرضا ذاکری کارشناس سیاسی: آیا بایدن با ترامپ تفاوت دارد !؟ بایدن نیز همچون ترامپ و سایر روسای جمهور قبلی آمریکا سیاست‌های مشابه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند.

سیاست‌های دو پهلو که می‌توان با کمی تامل به آن پی برد؛ خود آنها خودشان را قبول ندارند. وضع کنونی شان را نظاره کنید، بسیار تماشایی است. رئیس جمهوری که الان حاکم است درباره‌ انتخاباتی که برگزار شده می‌گوید این متقلبانه ترین انتخابات تاریخ آمریکاست.

این را رئیس جمهوری می‌گوید که خودش درحال حاضر زمامدار کشورشان و خودش متولی انتخابات است.
آیا درست است که به کشوری که خودشان خودشان را قبول ندارند، دوباره اعتماد کنیم؟

و اقتصاد ملی خود را با وابستگی به غرب و غرب زدگی به بطالت ببریم این درست است که پتانسیل کشوری همچون ایران را با کسی شریک شویم که درگیر داخلی دارند.

امروزه به عنوان یک ایرانی به خود میبالم که از نظر دفاعی کشورم در سطوح بالای جهان قرار دارد چون در این راه به کسانی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده اعتماد شد و کارهای بزرگی انجام دادند. جناب روحانی و دولت تدبیر خواهشا این بار برای مذاکره تدبیری نفرماید و بگذارید این چند ماه تمام شود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، سیاست ما در قبال آمریکا سیاست مشخص و حساب شده است و با رفت و آمد افراد تغییر نمی‌کند.

بهتر است دولتمردان ما نیز با اتکا به خداوند متعال و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با استفاده از پتانسیل های داخلی به فکر آبادانی کشور و اقتصاد ملی بوده و با ایستادگی و نداشتن وابستگی به غرب بتوانند ایرانی مقتدر تر از همیشه ایجاد کنند و این مهم دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن