سیاسی

مرحوم علی‌اصغر زارعی با همه وجود در خدمت انقلاب، اسلام و مردم بود

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۹ مرحوم علی‌اصغر زارعی با همه وجود در خدمت انقلاب، اسلام و مردم بود

رئیس اسبق دانشگاه علامه گفت: مرحوم علی‌اصغر زارعی با همه وجود در خدمت انقلاب، اسلام و مردم مستضعف بود و هرجا نیاز بود برای مبارزه با استکبار به میدان می آمد.

مرحوم علی‌اصغر زارعی با همه وجود در خدمت انقلاب، اسلام و مردم بود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام صدرالدین شریعتی رئیس اسبق دانشگاه علامه در آیین گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مرحوم علی اصغر زارعی اولین رئیس سازمان بسیج کشور با اشاره زمان آشنایی خود با مرحوم زارعی گفت: بعد از آشنایی با مرحوم زارعی از ایشان جز اخلاص؛ صداقت، معنویت، تلاش و پشتکار چیزی ندیدم.

وی افزود: تبعیت محض از رهبری یکی از ویژگی های بارز مرحوم زارعی بود، این مرحوم بسیار بسیار به مقام معظم رهبری متعهد بود و تابع ولایت بود و قطعا خدا هم به خاطر این مسئله ایشان را دوست داشت.

شریعتی تاکید کرد: مرحوم زارعی با تمام وجود در مقابل کسانی که به اسلام، قرآن پیغمبر و دین بی علاقه بودند و یا اینکه دشمن بودند و کینه توزی می‌کردند، می ایستاد، این مرحوم هرگز نسبت به کسانی که دشمن خدا و رسول خدا بودند و در راس آن به آمریکا، نه تنها علاقه نشان نمی داد، بلکه به شدت با آنها دشمنی و مخالفت می‌کرد و بر این باور بود که اگر چنین افرادی از خودی ها هم باشند باید از آنها دل برید و رهایشان کرد.

رئیس اسبق دانشگاه علامه افزود: مرحوم زارعی در هرجایی که مسئولیت داشت یک رزمنده بود و هرگز از سرزنش های دشمن و مخالفین ابایی نداشت و با تمام وجود در جهت خدمت به مردم و انقلاب تلاش می‌کرد.

وی گفت: مرحوم در هر کجا که قرار داشت با همه وجود مبارزه و جهاد می کرد و اگر در این مسیر او را مسخره می‌کردند و به او توهین می‌کردند ترسی به دل راه نمی داد و با همه وجود در خدمت انقلاب، اسلام و مردم مستضعف بود و برای مبارزه با استکبار به میدان می آمد.

شریعتی اظهار داشت: مرحوم زارعی به عنوان یک سرباز در راه خدا و برای دفاع از آرمان‌ها وارد میدان شد و در مجلس دیدیم مانند یک سرباز از جان گذشته و انسان به خدا پیوسته تلاش می کرد. اگرچه می گویند مرحوم زارعی به خاطر شرایط کشور و شیوع کرونا مظلوم از دنیا رفت، اما به اعتقاد بنده اولیای خدا در بالین او بودند.

رئیس اسبق دانشگاه علامه گفت: متاسفانه برخی ها را داریم که به ظاهر قیافه های حق به جانب می گیرند ولی در باطن و حقیقت به گونه ای دیگر عمل می کنند، اما مرحوم زارعی در ظاهر و باطن با صداقت رفتار کرد و همواره برای دااع از مردم و انقلاب تلاش کرد و حتی یک جا هم می بینیم برای اینکه اجازه نمی دادند حق بیان بشود و حقیقت برای مردم گفته شود؛ اشک می ریخت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن