سیاسی

مردم اردن و مصر نمی‌خواهند نام اسرائیل در منطقه بماند

يکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۹:۵۳ مردم اردن و مصر نمی‌خواهند نام اسرائیل در منطقه بماند

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ما می‌دانیم که اکثر مردم اردن و مصر نمی‌خواهند اسم اسرائیل در منطقه بماند لذا ما تصمیم گرفتیم روابط خود را با این ملت‌ها را مستحکم کنیم.

مردم اردن و مصر نمی‌خواهند نام اسرائیل در منطقه بماند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در حاشیه نشست امروز یکشنبه 30 شهریور ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحلیل‌های بسیاری پیرامون موضوع عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی وجود دارد اما ما می‌خواهیم بدانیم در مقابل چگونه باید عمل کرد.

وی ادامه داد: برخی از علمای مسلمان در ارتباط با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فتوا داده‌اند که ما باید ادامه دهنده آنها باشیم، لذا نخبگان سیاسی و جبهه مقاومت هم باید ورود پیدا کنند و پاسخگو باشند.

وی با یادآوری ظلم‌هایی که علیه ملت فلسطین صورت گرفته، افزود: اعراب و مسلمانان باید مواضع خود درباره رژیم صهیونیستی را شفاف اعلام کنند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ادامه بیان کرد: ما می‌دانیم که اکثر مردم اردن و مصر نمی‌خواهند اسم اسرائیل در منطقه بماند لذا ما تصمیم گرفتیم روابط خود را با این ملت‌ها را مستحکم کنیم و در تلاشیم تا در آینده همایشی توسط جهان اسلام و عرب برگزار کنیم تا پاسخ این نوع اتفاق‌ها داده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن