اقتصادی

مرکز ارتباط صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان راه‌اندازی شد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۶:۰۹ مرکز ارتباط صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان راه‌اندازی شد

مرکز ارتباط با بازنشستگان و مرکز نوآوری صبا در زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

مرکز ارتباط صندوق بازنشستگی کشوری با بازنشستگان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز ارتباط با بازنشستگان و مرکز نوآوری صبا از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی کشوری راه‌اندازی و از این پس بازنشستگان می‌توانند از طریق شماره تلفن 2500 به صورت شبانه‌روزی و در همه روزهای هفته با این مرکز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این مراسم گفت: این مرکز ارتباط با بازنشستگان هم از طریق تلفن، پیامک، از طریق اینترنت و وب‌سایت به نشانی صبا SRM راه‌اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی بازنشستگان خواهد بود.

به گفته وی، در این مرکز 1100 ایستگاه، 1181 اپراتور در نظر گرفته شده و 128 سرشماره به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تماس در کشور راه‌اندازی شده است که همزمان می‌تواند به 700 تماس پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، این اولین مرکز تماس بازنشستگان کشور است که یکی از مشکلات بازنشستگان ایجاد ارتباط با سازمان مربوطه یعنی سازمان بازنشستگی کل کشور است که از این پس قرار است مشکلات آنها توسط این مرکز به کارشناسان مربوطه ارجاع شده و پاسخ مدنظر به سؤال‌شوندگان داده شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن