سیاسی

«مرگ بر آمریکا» حاصل یک عقلانیت انقلابی است/ 13 آبان فرصتی برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۱۵ «مرگ بر آمریکا» حاصل یک عقلانیت انقلابی است/ 13 آبان فرصتی برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: فریاد مرگ بر آمریکا، یک شعار احساسی و هیجانی نیست. بلکه از دل یک تحلیل محاسبه شده و واقع بینانه برمی آید و حاصل یک عقلانیت انقلابی است.

«مرگ بر آمریکا» حاصل یک عقلانیت انقلابی است/ 13 آبان فرصتی برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سیدایمان احمدی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در میزگردی که با عنوان « 13 آبان در آستانه فروپاشی شیطان» که از سوی این خبرگزاری برگزار شد، گفت: در حالیکه هنوز یکسال از انقلاب نگذشته بود در روز 13 آبان ماه، واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، فصل جدیدی از استکبارستیزی را به روی نظام اسلامی باز گشود. واقعه ای که سر و صدای زیادی در دنیا به پا کرد و هنوز پس لرزه های ادامه دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی یک نظام سیاسی مبتنی بر شالوده‌های دینی است و روابط خارجی اش بر مبنای شعار استقلال طلبانه "نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی" برپاشده است. و دقیقا آنچه که مستکبران عالم را به خشم می آورد، همین ضدیت با ظلم و استبداد است. تمام فشارها و بهانه ها برای از پا درآوردن مردم و مسئولان، به جهت نابودی این روحیه ضداستکباری جمهوری اسلامی است.

احمدی تاکید کرد: تا زمانیکه این سیاست های حق گرایانه در جمهوری اسلامی برپا باشد، خصومت های شبکه ی استکبارجهانی به رهبری آمریکا نیز علیه ملت ایران ادامه خواهد یافت. البته این مواجهه یک اتفاق جدید نیست. مبارزه جبهه ی حق با باطل در همیشه تاریخ بوده است و تا پیروزی تام و تمام مستضعفین عالم نیز ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: ضدیت با استکبار تنها یک مفهوم و عقیده دینی نیست. بلکه هر وجدان آزاده ای که الفبای غیرت را بداند، حتما قلبش را وقف این آرمان بزرگ انسانی و الهی خواهد کرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: کارنامه پر از جنایت و جنگ طلبی آمریکا علیه کشورهای مختلف جهان به ویژه ملت ایران، اینقدر سیاه است که ضعیف ترین حافظه ها هم، آنها را از یاد نخواهد برد.

احمدی تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا، نماد نفرت عقلانی ملت ایران و ذهنیت عمیق تاریخی‌شان، از یک دولت جهانخوار و متجاوز است که تعطیل بردارهم نیست. در واقع تا استکبار هست، استکبارستیزی هم خواهد بود. مفهوم استکبارستیزی، یک پایه و قاعده همیشه جاری دراسلام ناب محمدی و غیرقابل حذف شدن است.

وی گفت: لبخند گاه و بی گاه دشمن، وعده های فریبنده نسبت به کاهش فشارهای اقتصادی، ترساندن از جنگ و رویارویی نظامی و توافقاتی چون برجام هیچ تغییری در این اصل اساسی و ذهنیت عمومی نخواهد داشت. آمریکا شیطان بزرگ است و آنان که دنبال تفکیک امپریالیسم از لیبرالیسم و القای دوگانه ی خطرناک آمریکای خوب-آمریکای بد هستند، اگر خائن نباشند، حتما جاهل هستند.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تصریح کرد: فریاد مرگ بر آمریکا، یک شعار احساسی و هیجانی نیست. بلکه از دل یک تحلیل محاسبه شده و واقع بینانه برمی آید و حاصل یک عقلانیت انقلابی است. همین تحلیل عقلانی نیز روشن می کند که نباید مشکلات داخل کشور را به بیرون از آن گره زد و کلید حل همه ی مسائل، تکیه بر توان داخلی، توام با تحول گرایی، تدبیر و تلاش جهادی است.

وی گفت: البته حتما پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا، جریاناتی در داخل با نگاه به انتخابات ریاست جمهوری 1400 سعی خواهند کرد با تزریق امید وافی به مذاکره با بایدن یا ترساندن مردم از عواقب جبران ناپذیرعدم توافق با ترامپ، خود را تنها گزینه موجود برای حل مسائل کشور نشان دهند. این شاید تنها خدعه ای باشد که آنان بخواهند از طریق آن، سرپوشی بر ناکارآمدهای دولتی که برای روی کار آمدنش تلاش و حمایت کردند، بگذارند و گناه خود را بشورند.

احمدی در خاتمه اظهار داشت: 13 آبان فرصت خوبی است که بار دیگر همه جریانات، گروه ها و رسانه های انقلابی با نشان دادن چهره واقعی آمریکا و تبیین راه حل واقعی مسائل کشور که از نظر ما درون زایی تحول خواهانه است، راه را برای سودجویی ها و تحریفات سیاسی ببندند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن