سیاسی

مسئولان سازمان خصوصی‌سازی مسائل را به بازی گرفته‌اند

پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ – ۰۴:۵۵ مسئولان سازمان خصوصی‌سازی مسائل را به بازی گرفته‌اند

معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به تجمع امروز دانشجویان مقابل سازمان خصوصی‌سازی گفت: حدود یک ساعت دانشجویان را در دفتر سازمان خصوصی‌سازی به بهانه جلسه با سرپرست این سازمان معطل نگه داشتند و در نهایت ما را تهدید کرده و بیرون انداختند.

مسئولان سازمان خصوصی‌سازی مسائل را به بازی گرفته‌اند

علی ریاحی‌پور معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس در حاشیه تجمع امروز دانشجویان مقابل سازمان خصوصی‌سازی گفت: تجمع دانشجویان انقلابی در اعتراض به حکم هیات داوری شرکت هفت تپه در حالی امروز برگزار شد که حدود یک ساعت دانشجویان را در دفتر سازمان خصوصی‌سازی به بهانه جلسه با آقای حسن علایی سرپرست سازمان خصوصی‌سازی معطل نگه داشتند و آخرش هم ما را بیرون انداخته و تهدید کردند!

وی ادامه داد: مسئولین دولتی و مسئولان سازمان خصوصی‌سازی کلا مسائل و مشکلات و زندگی کارگران را رسماً به بازی گرفته و گویی هیچ چیزی برایشان اهمیت ندارد.

به گزارش فارس، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های تهران در اعتراض به حکم هیات داوری برای پرونده شرکت نیشکر هفت‌تپه عصر امروز ( چهارشنبه ۱۷ دی۹۹) مقابل سازمان خصوصی سازی تجمع کردند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن