اقتصادی

مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب شد

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ – ۱۵:۰۴ مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب شد

وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی مرتضی رضایی را به عنوان مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب کرد.

مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی مرتضی رضایی معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی را به عنوان مسئول سامانه بازارگاه نهاده های دامی منصوب کرد. در این حکم آمده است.

بسمه تعالی

جناب آقای مرتضی رضائی

معاون محترم امور تولیدات دامی

سلام علیکم

نظر به اهمیت امنیت غذایی کشور در حوزه تولیدات پروتئینی و نقش توزیع مناسب نهاده‌های دام و طیور در تداوم تولید، به موجب این حکم کلیه مسئولیت‌ها، وظایف، برنامه ها، نظارت و راهبری سامانه بازارگاه نهاده‌های دامی به جنابعالی واگذار می‌گردد. انتظار می رود در چارچوب سیاست‌‌ها و خط مشی‌های وزارت متبوع و با بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود در جهت بهینه سازی سامانه مذکور اقدامات لازم را معمول دارید.

کلیه معاونین و مدیران به خصوص معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی، بانک کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان دامپزشکی، مرکز حراست، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و رؤسای محترم سازمان جهاد کشاورزی استانها، موظفند ضمن حداکثر همکاری، کلیه امکانات، پرسنل و زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه را زیرنظر آن معاونت در اختیار گذارند. جهت تسهیل در جریان امور لازم است هر گونه وقفه و ناهماهنگی در بخش‌های مختلف به اینجانب گزارش گردد.

به گزارش فارس طی چند ماه گذشته اعتراض و نگرانی های زیادی به دلیل عملکرد نامطلوب سامانه بازارگاه در توزیع نهاده های دامی وجود داشت و علیرغم تلاش وزارت جهاد کشاورزی برای متمرکز کردن توزیع نهادهای وارداتی در این سامانه اما چنین موفقتی حاصل نشد و بازارهای سیاه تشکیل شد که به 5 برابر قیمت مصوب دولتی به دامداران می فروختند امید است این انتصاب بتواند گرهی از مشکلات این سامانه و دامداران کشور بگشاید.

گرانی های اخیر در حوزه گوشت،‌مرغ و تخم مرغ به اذعان اکثر کارشناسان به دلیل گران بودن نهاده ها است که بخش اعظمی از آن هم ناشی از عدم نظارت صحیح بر توزیع این نهاده ها بود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن