اقتصادی

مشارکت 5.5 میلیون نفر در عرضه اولیه فرابورس

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۵ مشارکت 5.5 میلیون نفر در عرضه اولیه فرابورس

سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری با مشارکت 5 میلیون و 594 هزار و 10 کد معاملاتی همراه شد.

مشارکت 5.5 میلیون نفر در عرضه اولیه فرابورس

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ سیزدهمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری روز سه‌شنبه 11 شهریور 99 مربوط به شرکت پیوندگستر پارس در نماد بپیوند در فرابورس ایران انجام شد.

قیمت کشف شده هر سهم عرضه اولیه شده شرکت برق پیوند گستر پارس 18500 ریال بوده و در مرحله اول 15 درصد از سهام این شرکت برقی در فرابورس ایران برای اولین بار ارائه شده است.

طبق اعلام فرابورس ایران، میزان مشارکت در این عرضه اولیه 5 میلیون و 594 هزار و 10 کد معاملاتی بوده است که تعداد کدهای تخصیص یافته 5 میلیون و 570 هزار و 981 کد معاملاتی بوده و حداکثر سهام تخصیص یافته به هر کد معاملاتی 78 سهم از این شرکت برقی بوده است.

به گزارش فارس، این روزها گرچه شاخص بورس تعریفی ندارد و مرتب در حال کاهش است، اما کارشناسان همواره تأکید می‌کنند مردمی که برای سرمایه‌گذاری به بورس و فرابورس مراجعه کرده‌اند، از خرید سهام شرکت‌های عرضه اولیه و نیز سهام شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند و مستقیماً وارد سهامداری شرکت‌ها نشوند، چون بازار بورس یک بازار همراه با ریسک و سود و زیان است و ممکن است در اثر این نوسانات بخشی از سرمایه افراد ناوارد از بین برود.

همچنین اکثر کارشناسان توصیه می‌کنند مردم از کانال‌های سیگنال فروش و سیگنال دهنده پیروی نکنند، بلکه به مشاوران مجوز دار بورسی مراجعه کرده و با افراد امین و متخصص مشورت بگیرند و سرمایه خود را از بین نبرند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن