اقتصادی

مشکلات کشور در مواجهه با تحریم‌ها تقصیر زنگنه است/حضور در تریبون یکطرفه هنر نیست

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۲۵ مشکلات کشور در مواجهه با تحریم‌ها تقصیر زنگنه است/حضور در تریبون یکطرفه هنر نیست

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به آمار و ارقامی که از عملکرد آقای زنگنه وجود دارد بنده به ضرس قاطع می‌گویم که بسیاری از مشکلات کشور در مواجهه با تحریم‌ها تقصیر آقای زنگنه است.

مشکلات کشور در مواجهه با تحریم‌ها تقصیر زنگنه است/حضور در تریبون یکطرفه هنر نیست

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به انتقاد نمایندگان نسبت به عملکرد وزیر نفت گفت: طرح استیضاح وزیر نفت همچنان در مجلس در حال پیگیری است. انتقاداتی که نمایندگان نسبت به عملکرد آقای زنگنه داشتند کاملا واضح و اثبات شده است که این موارد هم در محورهای استیضاح و هم در شکایت از ایشان به دادگاه مطرح شده است.

وی ادامه داد: ظاهرا ایشان همچنان ترجیح می‌دهند برای پاسخگویی به انتقادات نمایندگان از تریبون‌های یکطرفه برای دفاع از خود استفاده کنند. نکته مهم این است که وقتی می‌توان با حضور کارشناسان خبره به عملکرد آقای زنگنه پرداخت چه اصراری به فرار از پاسخگویی و شرکت در مباحث کارشناسی است.

بیگی‌نژاد افزود: اخیرا ایشان در تریبونی یکطرفه به بیان عملکرد خود در پروژه پارس جنوبی و جهش‌های پتروشیمی پرداخته‌اند و به عملکرد خود افتخار کرده‌اند درحالیکه اسناد و مدارک پیشرفت هر یک از پروژه‌های پارس جنوبی و پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها موجود است و مشخص است که این پروژه‌ها دستاورد کدام دوران است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقامی که از عملکرد آقای زنگنه وجود دارد بنده به ضرس قاطع می‌گویم که بسیاری از مشکلات کشور در مواجهه با تحریم‌ها تقصیر آقای زنگنه است. حضور در تریبون یکطرفه هنر نیست. انشاالله ایشان به زودی به در مجلس حضور پیدا می‌کنند و همچنین به دادگاه نیز احضار می‌شوند تا به صورت کارشناسی به دفاع از کارنامه خود بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن