اجتماعی

مشکل اقتصادی با ارتباط و مذاکره با آمریکا حل نمی شود

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۱ مشکل اقتصادی با ارتباط و مذاکره با آمریکا حل نمی شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: مشکل اقتصادی و سیاسی با ارتباط و مذاکره با آمریکا مرتفع نمی شود بلکه با کار جهادی و خود اتکایی و فرهنگ و تفکر بسیجی می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

مشکل اقتصادی با ارتباط و مذاکره با آمریکا حل نمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام و المسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع مدیران ، معاونان و روسای آماد و پشتیبانی ناجا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص خصومت های نظام سلطه به ویژه آمریکا با ایران اسلام, گفت: بی شک و بی تردید سیاست فشار حداکثری امریکا و تحریم های ظالمانه و بی رحمانه استکبار در ابعاد مختلف بویژه اقتصادی نمی تواند ایران اسلامی را که با جدیت ، قاطعیت و تا رسیدن به نتیجه مطلوب برای شکست نظام سلطه در حرکت است، خسته کند و سیاست فشار حداکثری به شکست می انجامد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: امروز به لطف الهی با رهبری حکیمانه امام و مقام معظم رهبری« مد ظله العالی» و حضور مردم با بصیرت در صحنه و همچنین همراهی مسئولان و آمادگی نیروهای مسلح، نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مقتدرترین نظام‌ها نه تنها در منطقه بلکه در جهان شناخته شده و نقش بی بدیل نظام جمهوری اسلامی در مسائل منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست، به طوری که مردم توانستند فشار حداکثری دشمن را به التماس حداکثری مبدل کنند و برگ زرینی بر افتخارات خود بیفزایند.

وی گفت: مشکل اقتصادی و سیاسی با ارتباط و مذاکره با آمریکا مرتفع نمی شود بلکه با کار جهادی و خود اتکایی و فرهنگ و تفکر بسیجی می توان بر همه مشکلات فائق آمد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزای آل ا… (علیه السلام) ماه محرم و صفر، نسبت به تحلیل ابعاد این واقعه عظیم پرداختند و گفتند:چند وجه مشترک در انقلاب سید الشهدا و انقلاب اسلامی وجود دارد. اولین مورد آن، در ارزش‌های مشترکی است که در هر دو انقلاب وجود دارد. انقلاب امام خمینی (ره) و انقلاب امام حسین (ع) هر دو برای ارزش‎های والای الهی و معنوی بوده است.

وی افزود: وجه تشابه دیگری که قیام امام حسین(ع) با انقلاب اسلامی دارد، در پایبندی به ارزش‌ها تا پای جان است. اباعبدالله(ع) برای اینکه به ارزش‌های متعالی خود برسد، تمام سختی‌ها را تحمل کرد و در این مسیر جان خود را تقدیم خداوند کرد. برای حضرت مهم این است که مسلمانان و به خصوص پیروان اهل‌بیت(ع) به این باور برسند که پای ارزش‌ها ایستادن هزینه هم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: از این رو در بدنه انقلاب اسلامی افرادی هستند که تا پای جان پای ارزش‌ها ایستادند؛ مثل شهدای جنگ و انقلاب و شهدای عزیز و مظلوم مدافع حرم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: به فرموده فرماندهی معظم کل قوا؛ نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی عظیم، نقش اساسی و اصلی در تأمین امنیت، آسایش مردم و مبارزه با هنجارشکنان دارد و همه کارکنان شاغل در ناجا باید با کار جهادی و تلاش مستمر در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی از هیچ مجاهدت و ایثاری کوتاهی نکرده و در این امر، ثابت قدم باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن