سیاسی

مشی جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات تلاش برای ائتلاف بزرگ جریان اصولگرایی است

پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۱:۴۴ مشی جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات تلاش برای ائتلاف بزرگ جریان اصولگرایی است

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مشی این تشکل در انتخابات تلاش برای ائتلاف بزرگ جریان اصولگرایی در کشور است.

مشی جامعه اسلامی مهندسین در انتخابات تلاش برای ائتلاف بزرگ جریان اصولگرایی است

علیرضا خجسته پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، از برگزاری نشست شورای مرکزی این تشکل در هفته آینده با حضور عزت الله ضرغامی خبر داد.

خجسته پور با تسلیت ایام سوگواری سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، در هیئت اجرایی جامعه اسلامی مهندسین مقرر گردید که تا اطلاع ثانوی نشست های شنبه های اول هرماه که با حضور اعضای این تشکل و سخنرانی چهره های مشهور سیاسی، اقتصادی و نظامی شکل می‌گرفت تشکیل نشود.

سرپرست ارتباطات جامعه اسلامی مهندسین افزود: با نظر دبیرکل این تشکل قرار بر این شد که جلسات شورای مرکزی که بصورت هفتگی برگزار می شود تا حدامکان هر هفته با یک میهمان خاص برگزار گردد.

وی ادامه داد: در هفته آتی نیز از عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس اسبق سازمان صداوسیما عزت الله ضرغامی برای حضور در جلسه شورای مرکزی و ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

خجسته پور گفت: نشست هفته آتی در آستانه سالروز قیام خونین هفدهم شهریورماه خواهد بود و طبیعتا بحث های مرتبط با نهضت انقلاب اسلامی از جمله مباحث مطروحه در این جلسه خواهد بود.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین تهران در پاسخ به سوالی درخصوص شائبه انتخاباتی بودن این نشست‌ها، اظهار داشت: اولا جلسات شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین هر هفته بطور مستمر برگزار می گردد. ثانیا بعنوان یک تشکل سیاسی این طبیعی است که مباحث سیاسی بسیار پررنگ در این جلسات مطرح شود و ثالثا مشی این تشکل در انتخابات نیز تلاش برای ائتلاف بزرگ جریان اصولگرایی در کشور است فلذا هر فعالیتی در این حزب با این رویکرد خواهد بود.

خجسته پور در پایان اشاره کرد: چهره های سیاسی کشور همواره در کانون توجه قرار می گیرند و ایراد مباحث جدی در جلسات جام که اکثرا با حضور کنشگران مطرح سیاسی کشور دنبال می شود می تواند مورد استفاده رسانه ها و علاقمندان اینگونه مسائل در کشور قرارگیرد.

شایان ذکر است نشست‌های هفتگی شورای مرکزی این تشکل بدون حضور اصحاب رسانه تشکیل می شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن