ورزشی

مصطفوی: داد و بیداد نقش VAR را در فوتبال ایران بازی می‌کند/ در شکست برابر ذوب‌آهن مسائل ماورایی دخیل بود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:15 منتشر شده در مورخ: 1400/02/20 شناسه خبر: 1732810 مربی حریف به کمک داور می گوید من به اندازه هیکلت فوتبال بازی کرده ام مصطفوی: داد و بیداد نقش VAR را در فوتبال ایران بازی می‌کند/ در شکست برابر ذوب‌آهن مسائل ماورایی دخیل بود مصطفوی: داد و بیداد نقش VAR را در فوتبال ایران بازی می‌کند/ در شکست برابر ذوب‌آهن مسائل ماورایی دخیل بود مربی استقلال گفت: مربی حریف به کمک داور می گوید من به اندازه هیکلت فوتبال بازی کرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوصو دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: پیش بینی کرده بودیم ذوب آهن با لایه های فشرده دفاعی مقابل ما ظاهر شود. تدابیر مختلفی را هم برای عبور از این لایه های دفاعی در نظر گرفتیم و از نظر تاکتیکی تیم موفقی بودیم. بارها روی دروازه این تیم موقعیت ایجاد کردیم، نزدیک به 20 ضربه به سمت دروازه زدیم و 8 شوت به سمت چارچوب داشتیم.

وی افزود: هم ما خیلی بدشانس بودیم و هم اینکه یکسری مسائل ماورایی دخیل بود که بازی با ذوب آهن را نبریم. از نظر فنی اگر بخواهیم حرف بزنیم طراحی خوبی برای ضربه به ذوب آهن داشتیم و از این بابت از بازی راضی هستیم. البته در 2 بخش روی اشتباهات داوری و همچنین اشتباهات فردی بازیکنان ضربه خوردیم. مربی تیم استقلال تاکید کرد: بازی ما در ابتدا پحش مستقیم نشد و خیلی ها آن صحنه را ندیدند. قبل از خطا به سود حریف دو خطا روی دیاباته و آرش رضاوند دیده نشد و در همان ابتدا با یک خطا به سود حریف و یک گل فشار روی تیم ما وارد شد آن هم مقابل تیمی که فشرده بازی می کرد. انصافا تیم ما خیلی نجیب است. در خیلی از بازی ها می بینیم برای یک اوت دستی آنقدر سر داور می ریزند و فریاد می زنند که کار عوض می شود. مصطفوی ادامه داد: ظاهرا نقش VAR را در فوتبال ایران داد و بیداد بازی می کند. در این زمینه داوران هم بی توجه هستند. ما همه باید به هم کمک کنیم، اگر قانون این است که یک تیم نمی تواند 4 نوبت تعویض کند چرا در بازی با پیکان این اجازه صادر شد؟ حالا که در بازی شب قبل ما می خواستیم تعویض کنیم، داور اشتباه می کند و اجازه حضور بازیکن ما را نمی دهند. اگر قانون است برای همه باید باشد. نمی شود چون ما ساکت هستیم سرمان بریده شود. بارها آقای مجیدی گفته کسی روی نیمکت حرفی نزند و در مورد داور صحبت نکند. وی خاطرنشان کرد: مربی تیم ما در بازی با ماشین سازی به داور گفت شما ضعیف سوت می زنید و کارت زرد گرفت اما مربی حریف ما به کمک داور می گوید من به اندازه هیکلت فوتبال بازی کرده ام حق نداری به من چیزی بگویی. اگر حرف زدن به داور ایراد است باید برای همه اجرا شود. در مجموع ما از نظر تاکتیکی توانستیم فرصت های زیادی خلق کنیم و گل اشتباهی که در دقیقه 4 برای حریف رخ داد باعث شد نتیجه دلخواه را نگیریم. ما شرمنده هواداران هستیم و تلاش می کنیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم. مربی تیم استقلال یاد آور شد: وقتی بازیکن ما سوار بر توپ است و می خواهد ضربه بزند دروازه بان حریف روی زمین می افتد. لطفا داوران به ما یاد بدهند اگر این قانون شده ما هم هر زمان بازیکن حریف قصد شوت دارد به دروازه بان تیممان بگوییم خودش را زمین بزند. من فکر می کنم برای بازی های استقلال و پرسپولیس باید داورانی انتخاب شوند که این بازی را خراب نکنند. نمی شود همه داوران خوب برای بازی های تیم های دیگر انتخاب شوند و داوران دیگر در بازی های این دو تیم آزمون و خطا بدهند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1732810 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن