اقتصادی

مصوبه ستاد تنظیم بازار برای تامین روغن خانوار و اصناف/ افزایش عرضه گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۴ مصوبه ستاد تنظیم بازار برای تامین روغن خانوار و اصناف/ افزایش عرضه گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار

رئیس ستاد تنظیم بازار گفت: با توجه به افزایش عرضه روغن خام و همچنین اختصاص سهمیه ویژه روغن به اتحادیه‌های صنفی امیدواریم مشکل تامین روغن مورد نیاز مردم و اصناف به زودی حل شود.

مصوبه ستاد تنظیم بازار برای تامین روغن خانوار و اصناف/ افزایش عرضه گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، عباس قبادی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به تصمیم شب گذشته ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برای تسریع ترخیص کالاهای اساسی گفت: در این جلسه توافقاتی انجام شد مبنی بر اینکه دو تا سه میلیون تن کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات که بیشتر کالاهای اساسی و مورد نیاز بخش تولید است، در اسرع وقت و ظرف ماه جاری و نهایتا تا پایان این ماه از گمرکات ترخیص شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار افزود: در بحث تولید مرغ نیز در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مقرر شد تا بحث جوجه ریزی را از وزارت جهاد کشاورزی با جدیت دنبال کند و با ورود نهاده‌های دامی بحث جوجه ریزی با سرعت بیشتری انجام پذیرد تا بر اساس این اقدامات در هفته‌های آینده در خصوص تولید مرغ شرایط بهتری را در کشور شاهد باشیم.

قبادی با بیان اینکه در طول روزهای گذشته بازار مرغ نسبتا با ثبات شده است، گفت: ولی قیمت‌ها با آنچه که مدنظر ستاد تنظیم بازار است فاصله سه الی 4 هزار تومانی دارد که امیدواریم این مسئله به زودی حل شود.

* صف‌های خرید روغن تا پایان هفته جمع می‌شود

وی در مورد توزیع روغن خام در سطح عرضه، اظهار داشت: بر اساس گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص تامین روغن خانوار مشکلی وجود ندارد و روغن خام به وفور عرضه می‌شود.

رئیس ستاد تنظیم بازار تاکید کرد:‌ با توزیع گسترده امیدواریم مشکل تامین روغن به زودی حل شود و صف‌هایی که بعضا برای خرید روغن تشکیل شده تا پایان هفته تمام خواهد شد.

قبادی در خصوص تامین روغن مورد نیاز اتحادیه‌های صنفی بیان داشت: در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مقرر شد سهمیه ویژه‌ای در اختیار اتحادیه‌های صنفی به ویژه قنادی‌ها قرار گیرد تا مشکل این بخش نیز حل شود.

وی گفت: گزارش‌های واصله در خصوص بازار گوشت قرمز نشان می‌دهد شرایط خوبی در این خصوص در بازار حاکم است و با عرضه مستقیم گوشت در میادین میوه و تره‌بار و کوتاه شدن دست دلال‌ها قیمت این کالا تقریبا تعدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن