سیاسی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای اضافه شدن شاخص تربیت‌‌بدنی به توسعه مناطق محروم

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ – ۱۸:۳۲ مصوبه کمیسیون تلفیق برای اضافه شدن شاخص تربیت‌‌بدنی به توسعه مناطق محروم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق شاخص ورزش و تربیت‌بدنی به شاخص‌های توسعه مناطق محروم اضافه شد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای اضافه شدن شاخص تربیت‌‌بدنی به توسعه مناطق محروم

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون سال ۱۴۰۰ گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند تا شاخص ورزش و تربیت‌بدنی به شاخص‌های مربوط به محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته اضافه شود.

وی افزود: تا پیش از این شاخص بهداشت، راه و …جزو شاخص‌هایی برای رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته بود و اعتبارات به ارتقای این شاخص‌ها تخصیص می‌یافت که با مصوبه امروز کمیسیون شاخص تربیت‌بدنی و ورزش نیز مشمول تخصیص این اعتبارات خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: علاوه براین براساس مصوبه امروز کمیسیون تمام دانشجویان اعم از دانشجویان دانشگاه‌ دولتی و آزاد می‌توانند از وام‌های صندوق رفاه دانشجویی برخوردار شوند.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن