سیاسی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص بخشی از درآمدهای جرائم راهنمایی و رانندگی به تامین هزینه معلولین

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۶:۴۲ مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص بخشی از درآمدهای جرائم راهنمایی و رانندگی به تامین هزینه معلولین

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 از تخصیص بخشی از درآمدهای حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی به تامین هزینه معلولین شدید و ضایعه نخاعی ناشی از تصادفات و سوانح رانندگی خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص بخشی از درآمدهای  جرائم راهنمایی و رانندگی به تامین هزینه معلولین

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امروز مصوب کردند که 5 درصد درآمدهای حاصل از جرائم راهنمایی و رانندگی در 4 مورد هزینه شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه 200 میلیارد تومان از این درآمدها برای تأمین هزینه‌های معلولین شدید و قطع نخاع تصادفات هزینه خواهد شد و برای این منظور در اختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400 اظهار داشت: همچنین طبق این مصوبه 200 میلیارد تومان دیگر از این محل برای بازسازی و نوسازی راه‌های روستایی و نقاط حادثه خیز در مناطق محروم و مرزی هزینه خواهد شد و در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

زارع خاطرنشان کرد: علاوه بر این 50 میلیارد تومان از این درآمدها برای خرید تجهیزات در اختیار پزشکی قانونی و 50 میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات در اختیار سازمان هلال احمر قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: علاوه بر این اعضای کمیسیون مصوب کردند وزارت دادگستری مکلف است از محل منابع جزء (۳) این بند نسبت به پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه شامل مقتولان و مجروحان ناشی از عبور غیرمجاز از مرز که توسط یگانهای ارتش و مرزبانی، سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند و همچنین سربازانی که در محیط پادگان در اثر حوادث مختلف کشته یا مجروح می شوند، با معرفی ارتش جمهوری اسلامی ایران تا سقف 20 درصد از محل اعتبارات ردیف 64- 530000 اقدام نماید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن