سیاسی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ورزش

پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ – ۲۲:۳۳ مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ورزش

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ از مصوبه امشب این کمیسیون برای تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ورزش خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ورزش

احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امشب مصوب کردند که ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر سیگار به تکمیل و ساخت پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش اختصاص یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون همچنین مصوب کردند تا ۸۰۰ میلیارد تومان نیز از محل 27 صدم درصد آمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش ورزش اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: بر این اساس جمعاً هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی در سال ۱۴۰۰ اختصاص یافت.

راستینه خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون همچنین مصوب کردند که یکصد میلیارد تومان نیز برای تجهیز سالن‌ها و اماکن ورزشی در سال آینده اختصاص یابد.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن