سیاسی

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ – ۱۹:۲۴ مصوبه کمیسیون تلفیق برای تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1400 از مصوبه این کمیسیون برای تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط بسیج

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: اعضای کمیسیون تلفیق با مصوبه امروز خود به سازمان بسیج مستضعفین اجازه دادند تا با تصویب شورای برنامه ریزی استان نسبت به تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر این اعضای کمیسیون در مصوبه دیگر خود به سازمان انتقال خون اجازه دادند تا درآمدهای سازمان انتقال خون در همین سازمان هزینه شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، تصویب شد که وزارت نیرو در مواردی که به خاطر عدم انجام تعهدات و یا ایجاد ممانعت در حوزه کشاورزی باعث جلوگیری از انجام کشت شده، از محل درآمدهای خود باید ما به ازای درآمد سلب‌شده را به کشاورز پرداخت کند.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، بخش‌هایی که از معافیت مالیاتی و گمرکی برخوردار هستند، معافیت آنها به معنای صفر درصد است و اگرچه مالیات و عوارض گمرکی پرداخت نمی‌کنند اما باید با هدف شفافیت، گزارش مالی خود را به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه ارائه کنند.

به گزارش فارس، مصوبات کمیسیون تلفیق پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان هفت گردون بیمه رازی زمزم بایا لاستیک بارز بیمه البرز رسپینا سفر می ایران فان

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن